خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۳ هزار دفترچه بیمه سلامت در استان سمنان تحویل داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۱۲

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان از تحویل بیش از ۱۳ هزار دفترچه بیمه سلامت به بیمه شدگان طرح بیمه سلامت همگانی در این استان خبر داد.

ایلنا - سمنان: مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان افزود: بیش از ۲۲ هزار نفر در طرح پوشش بیمه سلامت همگانی در استان سمنان ثبت نام کرده اند.
به گزارش ایلنا، علیرضا اعرابی از بقیه ثبت نام کنندگان خواست برای تحویل دفترچه های خود به دفاتر تعیین شده پیشخوان دولت مراجعه کنند.
اعرابی افزود: تعدادی از ثبت نام کنندگان در این طرح به دلیل داشتن همپوشانی بیمه ای امکان چاپ دفترچه برایشان وجود نداشت که از بیست و چهارم تیر با به روز رسانی بانک اطلاعاتی سازمان های بیمه گر بیش از ۱۲۱ هزار نفر در کشور در حال حاضر واجد شرایط شده و این افراد نیز می توانند بعد از دریافت پیامک به دفاتر پیشخوان تعیین شده مراجعه و دفترچه خود را دریافت کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان در مورد کسانی که تحت پوشش بیمه ای نیستند و ثبت نام نیز نکرده اند نیز گفت: ثبت نام پوشش بیمه سلامت همگانی ادامه دارد و افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند با مراجعه به دفاتر ارتباطی و پیشخوان دولت و یا با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت نسبت به ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز