خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

آخرین نظرات ایوبی درباره عصبانی نیستم و بخش بین‌الملل

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۹۴

عصبانی نیستم پروانه نمایش دارد می‌تواند اکران شود / بخش بین‌الملل سینما را در یک موسسه تجمیع می‌کنیم / سینما بعداز یک دوران غیرطبیعی و پر از تنش و دوران بدگمانی‌ها؛ سوءظن‌ها؛ اختلاف‌ها و درگیری‌ها به سمت عادی شدن حرکت می‌کند.

رئیس سازمان سینمایی معتقد است: امروز سینما بعداز یک دوران غیرطبیعی و پر از تنش و دوران بدگمانی‌ها؛ سوءظن‌ها؛ اختلاف‌ها و درگیری‌ها به سمت عادی شدن وضعیت خود حرکت می‌کند و امیدواریم در حالت عادی و طبیعی بتوانیم پژوه‌های درخور و شایسته را در جهت اعتلای سینمای ایران ایجاد کنیم.

حجت الله ایوبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب درباره وضعیت تولیدات سینمایی افزود: سبدی به نام سبد سینمایی ایران داریم که سبد محدودی است و کالاهای آن هم محدود است که در جشنواره‌ها این کالاها عرضه می‌شوند. ما با توجه به این سبد در طول سال جشنواره برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال ۱۰۰ فیلم تولید می‌کنیم که در حدود ۶۰ فیلم قابل اکران هستند و برای این تعداد فیلم چندین جشنواره برگزار می‌کنیم و امیدواریم با همدلی که بین همکاران و دوستان وجود دارد بتوانیم تولیداتمان را افزایش دهیم.

رئیس سازمان سینمایی درباره اکران فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان نیز گفت: این فیلم پروانه نمایش گرفته و به عنوان یک فیلم سینمایی طبیعتا حق اکران دارد و کسی نمی‌تواند جلوی اکران آنرا بگیرد.

ایوبی درباره تمرکزگرایی در بخش بین‌الملل سینمای ایران گفت: امروز ما در نقطه‌ای قرار گرفتیم که در اطراف ما کشورهای حوزه تمدنی ایران بزرگ و ایران فرهنگی هستند که کشورهای فارسی زبانی هستند که همه آنها مشتریان باالفعل ما هستند اما این امر نیاز به همت دارد.

وی ادامه داد: بخش بین‌الملل را در سازمان سینمایی جدی گرفتیم و وظایف موسسات وابسته به سازمان سینمای را بازتعریف می‌کنیم و این احتمال وجود دارد که امور بین‌الملل را در یک موسسه تجمیع کنیم و کارشناسان زبده و برجسته‌ای را در یک موسسه جمع کنیم تا بتوانیم عقب‌ماندگی‌ها را در عرصه بین‌الملل جبران کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز