خبرگزاری کار ایران

فرزند جعفر والی از احوال پدر گفت؛

احتمال مرخصی از بیمارستان در هفته پیش‌رو

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۹۳

فروز والی: ‌ پزشکان احتمال می‌دهند هفته پیش‌رو زمان مرخص شدن آقای والی باشد اما امکان دارد ابتدا چند روزی در بخش بستری شوند و سپس اجازه مرخصی برای رفتن به منزل را خواهند داشت.

فرزند جعفر والی از بهبودی نسبی این هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و نظر پزشکان مبنی بر احتمال مرخص شدن او در هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فروز والی با اعلام این خبر اظهار داشت: حال عمومی آقای والی رو به بهبودی است و برخلاف روزهای ابتدایی حرکت می‌کنند، همه اطرافیان را می‌شناسند و روز به روز بهتر می‌شوند.

وی ادامه داد: ایشان از روحیه خوبی برخوردار هستند و خیلی امیدوار است که هرچه زودتر از بیمارستان مرخص شوند. اما فعلا باید بستری و تحت مراقبت باشد تا تمام آزمایش‌های مورد نظر انجام شود و باتوجه به نتایج ببینیم چه اتفاقی خواهد اتفاد.

فرزند جعفر والی در پاسخ به این سوال که نظر پزشکان درخصوص مرخص شدن هنرمند تئاتر و سینمای کشور از بیمارستان چیست؛ عنوان کرد: پزشکان احتمال می‌دهند هفته پیش‌رو زمان مرخص شدن آقای والی باشد اما امکان دارد ابتدا چند روزی در بخش بستری شوند و سپس اجازه مرخصی برای رفتن به منزل را خواهند داشت.

وی در ارتباط با سابقه چنین مشکلاتی گفت: در گذشته از مسائل قلبی رنج می‌بردند و مشکلاتی وجود داشت اما خیلی حاد و نگران کننده نبود. آقای والی روحیه خوبی دارد که موجب شده هرچه زودتر رو به بهبودی حرکت کنند.

فروز والی در پایان ضمن تشکر از هنرمندان و مسئولانی که پی‌گیر رسیدگی به احوال پدرش بودند؛ بیان کرد: آقای امیر سلیمانی، مسعود رهنما، علی‌بی‌غم و علی نصیریان ازجمله هنرمندانی بودند که این روزها پدر را تنها نگذاشتند. اما در میان تمام این عزیزان باید به پی‌گیری‌های آقای عباس جوانمرد اشاره کنم که از روز اول تا همین الان حتی یک روز هم بی‌خبر نبوده و همواره در بیمارستان حضور دارند.

جعفر والی بازیگران و کارگردان با سابقه تئاتر ایران چند روز قبل به دلیل خونریزی شدید معده به بیمارستان ایرانشهر منتقل شد و فعلا تحت مراقبت قرار گرفت که تا امروز ادامه دارد. این هنرمند کارگردانی نمایش‌های پر مخاطبی چون «پالتو»، «آی با کلاه آی بی‌کلاه»، «چوب به دستهای ورزیل» و «گاو» را برعهده داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز