خبرگزاری کار ایران

نیما صفایی: در بیلبوردهای " هیس… " به من بی‌مهری شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۹۱

صفایی به گزیده کاری علاقه دارد. می‌گوید: به هر قیمتی نمی‌خواهم بازیگر پرکاری باشم. کارنامه کاری‌ام برایم مهم است. می‌خواهم وقتی بعداز سال‌ها به عقب برمی‌گردم؛ از انتخاب‌هایم احساس خجالت نکنم.

نیما صفایی پس از بازی در فیلم " هیس دخترها فریاد نمی‌زنند " در فیلم دیگر پوران درخشنده نیز بازی می‌کند. این‌بار نیز درخشنده سراغ موضوع زنان و مشکلات آنها رفته و مسایل منجر به طلاق را در زندگی چهار زن بررسی می‌کند.

صفایی به خبرنگار ایلنا می‌گوید: یک ماه دیگر مراحل پیش‌تولید فیلم شروع می‌شود و موضوع آن مانند فیلم‌های قبلی کارگردان " هیس دخترها فریاد نمی‌زنند "؛ اجتماعی و خانوادگی است و این‌بار درباره‌ی طلاق.

می‌گوید از نتیجه‌ی بازی در «هیس» راضی است: از بازی در این فیلم راضی‌ام و از همکاری با شهاب حسینی چیزهایی زیادی آموختم. می‌گفت وقتی در یک سکانس هم‌بازی هستیم مثل این است که داریم پینگ‌پنگ بازی می‌کنیم. اگر من برای تو انرژی بگذارم روی بازی من هم تاثیر خواهد داشت و برای اینکه تلاش ما دیده شود باید هر دو به هم کمک کنیم.

با وجود بازی خود در فیلم " هیس " او در تبلیغات شهری دیده نشد. خودش می‌گوید: در بیلبوردها در حقم بی‌مهری شد. چون هیس اولین تجربه‌ی سینمایی‌ام بود و بعداز آن تا زمان اکران فیلم جلوی دوربین نرفتم؛ دیده نشدم. حتی عکس‌ام هم در تبلیغات فیلم سردر سینماها نبود. درغیر این‌صورت شاید آینده‌ی کاری‌ام تغییر می‌کرد. خانم درخشنده هم اعتقاد داشت که در بیلبوردها بیشتر به ستاره‌ها پرداخته می‌شود تا چهره‌های جدید. اما من معتقدم ستاره‌ها نیاز به معرفی ندارند. مردم آنها را می‌شناسند.

این بازیگر جوان به گزیده کاری علاقه دارد. می‌گوید: به هر قیمتی نمی‌خواهم بازیگر پرکاری باشم. کارنامه کاری‌ام برایم مهم است. می‌خواهم وقتی بعداز سال‌ها به عقب برمی‌گردم؛ از انتخاب‌هایم احساس خجالت نکنم.

صفایی؛ حضور در تئاتر را هم در برنامه‌ی کاری خود دارد. او اخیرا نقشی در نمایشنامه‌خوانی ایوب آقاخانی داشته است. می‌گوید: نمایشنامه‌ی " محاق " به کارگردانی علی مست‌علی را خواندیم و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. حالا هم می‌خواهیم همین نمایشنامه را روی صحنه ببریم.

از آرزوهای او کارکردن با اصغر فرهادی و کیانوش عیاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز