خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان؛

فرنگی کار قمی در رده بندی مسابقات جهانی به میدان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۸۰

علی رضا نجاتی کشتی‌گیر استان قم که در رقابت‌های قهرمانی جهان که در کشور اسلواکی برگزار می‌شود حضور دارد، در دور نخست با نتیجه ۷ بر یک، نیکولا منجیتی از ایتالیا را شکست داد و راهی مرحله بعد شد / فرنگی کار نوجوان قمی در اولین مسابقه شانس مجدد زائور نوتیف از آذربایجان را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد تا در دیدار رده بندی به مصاف هایک ملیکیان از ارمنستان برود.

فرنگی کار قمی در رده بندی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان حاضر می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی رضا نجاتی، کشتی گیر استان قم که در رقابت‌های قهرمانی جهان که در کشور اسلواکی برگزار می‌شود حضور دارد، در دور نخست با نتیجه ۷ بر یک، نیکولا منجیتی از ایتالیا را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

وی در دور دوم با امتیاز ۷ بر صفر مغلوب کمال کرم از ترکیه شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند، اما با توجه به حضور کشتی گیر ترک در فینال بازی‌ها، نجاتی به دیدار شانس مجدد راه یافت.

فرنگی کار نوجوان قمی در اولین مسابقه شانس مجدد زائور نوتیف از آذربایجان را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد تا در دیدار رده بندی به مصاف هایک ملیکیان از ارمنستان برود.

پس از حذف علی اصغر شهبازی، دیگر نماینده قم در تیم ملی و این بازی‌ها، مسئولان ورزش قم امیدوارند علی رضا نجاتی با پیروزی در دیدار رده بندی بتواند برای این شهر و کشتی قم بار دیگر افتخار آفرینی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز