خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور:

خانوار کارگران ساختمانی منتظر خدمات تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۶۴

تا قبل از سال ۸۲ ساماندهی بیمه کارگران ساختمانی که تحت‌ پوشش پیمانکار نبودند، یک آرزو بود / اخذ خدمات درمانی از سوی مراکز ملکی سازمان تأمین‌ اجتماعی از خواسته‌‌های کارگران ساختمانی است.

عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور عنوان داشت: خانوار کارگران ساختمانی منتظر خدمات تامین اجتماعی هستند.

به گزارش ایلنا، اکبر شوکت در نشستی با کارگران ساختمانی در پنجمین روز از هفته تأمین‌ اجتماعی که به عنوان «تأمین‌اجتماعی، برنامه محوری و قانونمداری» برگزار شد با اعلام این مطلب، گفت: تا قبل از سال ۸۲ ساماندهی بیمه کارگران ساختمانی که تحت‌ پوشش پیمانکار نبودند، یک آرزو بود.

وی با بیان اینکه با همت مجلس و وزارت رفاه سابق بیمه کارگران ساختمانی پایه‌گذاری شد، افزود: در سال ۸۶ و پس از آن با اصلاحات بعدی در سال ۸۷ قانون بیمه کارگران ساختمانی تصویب و کارگران ساختمانی از خدمات بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی بهره‌مند شدند.

عضو هیأت‌امنای سازمان تأمین‌اجتماعی تداوم بیمه کارگران ساختمانی را از خواسته‌‌های آن‌ها دانست و افزود: ۸۰۰ هزار خانواده کارگر ساختمانی تحت‌ پوشش تأمین‌اجتماعی و یک‌ میلیون خانوار دیگر کارگران ساختمانی منتظر بهره‌مندی از خدمات تأمین‌اجتماعی هستند.

شوکت با اشاره به اینکه جداسازی درمان سازمان تأمین‌اجتماعی خلاف قانون است، تصریح کرد: اخذ خدمات درمانی از سوی مراکز ملکی سازمان تأمین‌ اجتماعی از خواسته‌‌های کارگران ساختمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز