خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق مرکز اصناف استان زنجان:

۲۵ هزار واحد صنفی در شهرستان زنجان فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۶۳

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: منشور حجاب و عفاف پیشنهادی این شورا می‌تواند گام مهمی برای آغاز فعالیت‌های این دو نهاد باشد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: ۲۵ هزار واحد صنفی در شهرستان زنجان فعال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رحیم حاج نائبی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بانوان شاغل در صنوف مختلف اظهار کرد: جامعه زنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که نیمی از اقشار جامعه را زنان تشکیل می‌دهند.

حاج نائبی با بیان اینکه از دامن زن مرد به معراج می‌رود، خاطرنشان کرد: انسان‌های متعالی در سایه تربیت مادرانی که همچون شمع می‌سوزند، به جامعه تحویل داده می‌شوند.

این مسئول جامعه اصناف را بسیار تاثیرگذار در جامعه دانست و افزود: این تاثیرگذاری به دلیل تعدد و تکثر مجموعه اصناف نیست، بلکه این تاثیرگذاری در همه شئون جامعه دیده می‌شود.

رئیس اتاق مرکز اصناف استان زنجان با اشاره به فعالیت ۳۵ هزار واحد صنفی در استان زنجان ادامه داد: ۳ میلیون واحد صنفی نیز در کشور فعال است.

حاج نائبی با بیان اینکه این آمار نشان دهنده تاثیرگذاری اصناف در کشور است، تصریح کرد: ۲۵ هزار واحد صنفی نیز در شهرستان زنجان فعال است.

وی با اشاره به فعالیت شورای عالی زنان استان زنجان از آمادگی اصناف استان زنجان برای اجرای طرح‌های پیشنهادی این شورا خبر داد و گفت: منشور حجاب و عفاف پیشنهادی این شورا می‌تواند گام مهمی برای آغاز فعالیت‌های این دو نهاد باشد.

این مسئول در زمینه راه‌اندازی فروشگاه مد و لباس نیز در زنجان گفت: کارهایی در این زمینه صورت گرفته، اما این اقدامات کافی نیست.

رئیس اتاق مرکز اصناف استان زنجان با بیان اینکه عدم الگو سازی از مشکلات جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: اگر الگوسازی هم صورت گرفته است، این الگو‌ها به جامعه معرفی نشده‌اند.

حاج نائبی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم یادآور شد: جنگ نرم پیچیده‌تر و سخت‌تر از جنگ در حوزه‌های دیگر است.

وی از آمادگی اتاق اصناف استان زنجان برای برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد و گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی منسجم در این زمینه اقدام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز