خبرگزاری کار ایران

در پایان جلسه امروز عنوان شد؛

تیموریان: روند مذاکرات خوب بود / افشارزاده: پنجشنبه قرارداد آندو را نهایی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۵۱

آندرانیک تیموریان که با پیشنهادهای متعددی از سوی باشگاه‌های قطری و ایرانی مواجه شده است مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه استقلال امروز چهارشنبه نیز ادامه داد و به توافق‌های اولیه نیز دست یافت.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال بعد از مذاکراتی که با مسئولان این باشگاه داشت برای ماندن در این تیم به توافق اولیه رسید و قرار است روز پنجشنبه قرارداد خود را نهایی کند.

به گزارش ایلنا، آندرانیک تیموریان که با پیشنهادهای متعددی از سوی باشگاه‌های قطری و ایرانی مواجه شده مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه استقلال امروز چهارشنبه نیز ادامه داد و به توافق‌های اولیه نیز دست یافت.

وی که قرار بود امروز پاسخ نهایی خود را به آبی‌ها اعلام کند با وجود اینکه در باشگاه استقلال حضور یافت و با افشارزاده مذاکرات دیگری را انجام داد اما قرارداد خود را امضا نکرد. با این حال به نظر می‌رسد طرفین از روند مذاکرات کاملا راضی باشند.

تیموریان در مورد این جلسه گفت: جلسه خوبی داشتیم. روند مذاکرات خوب پیش می رود و بهتر است افشارزاده که بزرگ ما هستند در این باره صحبت کنند.

بهرام افشارزاده در این باره گفت: من از مذاکراتی که داشتیم خیلی راضی هستم و امیدوارم که فردا کار را نهایی کنیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا پنجشنبه ما قرارداد جدید را با آندو امضا می کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا این قرارداد امروز امضا نشد عنوان کرد: قرار بر این شد تا طرفین برای آخرین بار بررسی‌های لازم را انجام دهند و پس از آن کار را تمام کنند. من فکر می‌کنم که آندو با تخفیف خوبی که به استقلال داد قرارداد خوبی را با او داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز