خبرگزاری کار ایران

با موضوع کیفیت، درآمد و مشتری مداری؛

کارگاه آموزشی دفاتر پیشخوان دولت در خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۰۶

مباحثکیفیت در پست، درآمدزایی و مشتری مداری، به شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها ارائه شد.

کارگاه آموزشی دفا‌تر پیشخوان دولت با موضوع کیفیت، درآمد و مشتری مداری در پست استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اداره کل پست این استان با هدف افزایش رضایت مشتریان پست در مراجعه به دفا‌تر پیشخوان دولت و دریافت خدمات پستی، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی دفا‌تر با موضوعات مرتبط کرد.

این کارگاه آموزشی در سه روز کاری و با حضور مسئولین و متصدیان پست دفا‌تر پیشخوان دولت شهرستان اهواز در سالن کنفرانس اداره کل پست استان خوزستان برگزار شد.

در این کارگاه‌های آموزشی، مباحثکیفیت در پست، درآمدزایی و مشتری مداری توسط زارعی مسئول کیفیت پست خوزستان و سلیمانی رییس پست اهواز به شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز