خبرگزاری کار ایران

شایان آرانی در گفتگو با ایلنا:

راهکاری در بسته خروج از تورم ارائه نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۹۹

انتشار جزئیات بسته تحلیلی دولت تنها به نقاط ضعف و چالش های موجود پرداخته است و هیچ برنامه ای برای سیستم بانکی، وضعیت نقدینگی، ثبات بازار ارز و غیره در آن ارائه نشده است.

یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: راهکاری در بسته خروج از تورم از سوی دولت ارائه نشده است.

شاهین شایان آرانی، کارشناس ارشد بازار سرمایه در خصوص انتشار بسته خروج از تورم دولت اظهار داشت: بسته حمایتی دولت تنها تحلیلی از شرایط اقتصادی موجود و عوامل پدید آورنده آن است و سیاست و برنامه ای برای خروج از رکود و ورود به رونق اقتصادی در این بسته مطرح نشده است.

وی ادامه داد: البته دولت با ارائه این بسته مبنا را بر نظر سنجی قرار داده تا افراد ذیصلاح برنامه های عملیاتی و اجرایی خود را برای خروج از وضعیت رکود تورمی اعلام کنند.

شایان آرانی با بیان اینکه این بسته پیام خاصی به همراه نداشت گفت: انتشار جزئیات بسته تحلیلی دولت تنها به نقاط ضعف و چالش های موجود پرداخته است و هیچ برنامه ای برای سیستم بانکی، وضعیت نقدینگی، ثبات بازار ارز و غیره در آن ارائه نشده است.

گفتنی است، دولت یازدهم به منظور ساماندهی اقتصاد و خروج از رکود تورمی دو روز پیش بسته تحلیلی دولت برای خروج از رکود را منتشر کرد، در این بسته تنها شرایط اقتصادی کشور طی دهه اخیر و عوامل پدید آورنده رکود مطرح شده ست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز