خبرگزاری کار ایران

کشتی حامی مالی ندارد؛

رنگرز: مسئولان نگاه ویژه‌ای به کشتی داشته باشند / برای ادای دین به کشتی آمدم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۹۷

من برای ادای دین و انجام تکلیف آمده ام. خیلی ها می گویند ما سربازیم ولی سربازی را در قالب پیراهن سرداری تعریف می کنند، اما من هر چه دارم از کشتی است و خدمت به این رشته ورزشی را وظیفه خودم می دانم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: جامعه کشتی همیشه دغدغه واگذاری این رشته به اهلش را داشت و اکنون که این اتفاق رخ داده، وظیفه داریم به این ورزش مردمی کمک کنیم.

به گزارش ایلنا، حسن رنگرز که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: امیدوارم مسوولان کشور نگاه ویژه ای به کشتی به عنوان ورزش اول کشور داشته باشند.

وی اعزام کشتی گیران به ۱۶ دوره رقابت های مختلف جهانی و بین المللی از ابتدای سال جاری تاکنون را اقدامی در خور شایسته و تقدیر دانست و گفت: رسول خادم رییس فدراسیون برای ۱۶ اعزام که چیزی بالغ بر ۴ تا ۵ میلیارد هزینه دارد، تنها یک میلیارد بودجه در اختیار داشت. او با ارتباطات خوب توانست هزینه لازم برای اعزام کشتی گیران را تامین کند.

نایب رییس اسبق فدراسیون کشتی ادامه داد: فدراسیون کشتی مانند سایر فدراسیون ها و رشته های ورزشی از حامی مالی برخوردار نیست با این حال تمام سعی خود را برای حفظ عزت کشتی گیران کرده است.

وی اعلام کرد: خوشبختانه کشتی از سمت مردم و رسانه ها اطمینان لازم را کسب کرده است و در حال حاضر سعی می کند تا ثبات لازم را برای کادر فنی ایجاد و برای رقابت های جهانی و المپیک آماده شود.

وی همچنین در خصوص قبول کردن مسوولیتی پایین تر از مسوولیت سابقش در فدراسیون کشتی گفت: من برای ادای دین و انجام تکلیف آمده ام. خیلی ها می گویند ما سربازیم، ولی سربازی را در قالب پیراهن سرداری تعریف می کنند، اما من هر چه دارم از کشتی است و خدمت به این رشته ورزشی را وظیفه خودم می دانم.

رنگرز تصریح کرد: من مدیون کشتی هستم و با تمام وجود سعی می کنم از این جایگاه برای خدمت استفاده کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز