خبرگزاری کار ایران

در نخستین روزمسابقات جام رمضان:

کاترین و تقطیران در صدر مسابقات والیبال بانوان نشستند

کد خبر : ۱۸۲۸۷۸

نخستین روز دومین دوره مسابقات والیبال بانوان با عنوان " جام رمضان " در سالن ورزشی دانشکده پردیس دانشگاه کاشان برگزار شد.

نایب رییس هئیت والیبال شهرستان کاشان گفت: نخستین روز دومین دوره مسابقات والیبال بانوان با عنوان " جام رمضان " در سالن ورزشی دانشکده پردیس دانشگاه کاشان برگزار شد.

فاطمه حسیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در نخستین روز از این دوره مسابقات که بین تیم های " آسمان با کاترین " و " تقطیران با مرصاد " برگزار شد، دو تیم " کاترین و تقطیران " صدر نشین شدند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود که دو گروه تیم‌های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و در مرحله نیمه نهایی تیم‌های صعودکننده به صورت ضربه دری با هم روبه‌رومی شوند.

به گفته وی، تیم‌های برنده نیز به فینال مسابقات راه یافته و دو تیم بازنده هم برگزارکننده دیدار رده‌بندی است.

نایب رییس هئیت والیبال شهرستان کاشان افزود: در دومین دوره مسابقات والیبال بانوان " جام رمضان " هشت تیم از منطقه کاشان در دو گروه A تیم های آسمان، باران، باریج اسانس، کاترین و گروه B تقطیران، پردیس، ثامن الحجج و مرصاد تا ۱۶ مرداد ماه در سالن ورزشی دانشکده پردیس دانشگاه کاشان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حسیبی، هدف از برگزاری مسابقات جام رمضان را ایجاد روحیه نشاط در میان بانوان و فراهم‌سازی بسترهای ورزشی مناسب برای علاقه‌مندان به والیبال عنوان کرد.

وی، نقش مادران و بانوان را به عنوان نخستین و مهم‌ترین فرد یک خانواده بر رفتار اجتماعی و سلامت خانواده موثردانست و افزود: امید است با همکاری و حمایت مسئولین شهرستان شرایط ویژه های برای ایجاد مکان‌های تفریحی و ورزشی ویژه بانوان ایجاد شود.

به گفته وی، دومین روز این مسابقات " امشب " جمعه ۱۳ تیر ماه بعد از افطار با دو بازی بین تیم های باریج اسانس با باران و پردیس با ثامن الحجج برگزار می شود.

گفتنی است: سرپرست دومین دوره مسابقات والیبال بانوان " جام رمضان " زهرا شعبانی، مدیر فنی الهه ملکیان، داوران مرضیه کریمیان، مرضیه سه کنجی، سمیه مندهنی، اعظم برزکی و معصومه جهانی نژاد همراه با پزشکار و همکاری نرگس ذاکر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز