خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

صنعت با ۲۲درصد سود بانکی سرپا نمی‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۸۶۸

هر یک از تولیدکنندگان بخواهدتولیدکرده واشتغال راحفظ کندوبهره بانکی، تامین اجتماعی ومالیات راپرداخت کنند دچارمشکل می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: با نرخ سود بانکی ۲۲درصد نمی‌توان صنعت را سرپا نگه داشت.

غلامرضاعشریه در نشست هم‌اندیشان صنعت‌ومعدن شهرستان آمل با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان درشرایط سختی به فعالیت می‌پردازند، یادآور شد: هر یک از تولیدکنندگان بخواهدتولیدکرده واشتغال راحفظ کندوبهره بانکی، تامین اجتماعی ومالیات راپرداخت کنند دچارمشکل می‌شود.

وی با تاکید براینکه در مجلس لایحه‌ای دردست بررسی است، ابراز داشت: این لایجه با توجه به ۴۲ماده برای حمایت ازتولیدومتوقف شدن بسیاری ازمشکلات تولیدکنندگاه است.

عشریه با اشاره به اینکه در شرایط مناسب همه صنعتگران آملی درفکرپرداخت تعهدات خود هستند، افزود: آنها به این فکر نمی‌کنند که اززیرتعهدات خارج و ازپرداخت معوقات بانکی فرارکنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اعلان اینکه در این امر باید به حمایت مدیران صنعتگر و تولیدکننده پرداخت، اذعان داشت: با توجه به وجود بانک‌های خصوصی باید نشستی با این موسسات خصوصی پرداخت و به بهره بانکی توجه شود.

وی با بیان اینکه با ۲۲ درصدنرخ سودبانکی نمی‌توان صنعت راسرپانگه داشت، تصریح کرد: هم‌اکنون درحوزه مالیاتی هم مشکلاتی است که باراه‌اندازی شورای گفتگوی دولت درسال جدیدحرکت‌های خوبی در دست اقدام است.

عشریه از راه‌اندازی سه کمیته مالیاتی، بانکی و تامین اجتماعی در این شورای گفت‌وگو خبرداد و گفت: امیدواریم با مساعدت دستگاه‌های اجرایی و با حضور صنعت خبرگان در این سه حوزه به نتیجه رضایت‌بخشی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز