خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان لرستان خبر داد؛

بزرگترین مجتمع آموزشی و پرورشی کشور در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۷۵

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان لرستان از تحویل بزرگترین مجتمع آموزشی وپرورشی کشور در شهرستان خرم آباد خبر داد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان لرستان از تحویل بزرگترین مجتمع آموزشی و پرورشی کشور درشهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین اسدی پورمدیرکل نوسازی، توسعه وت جهیزمدارس استان لرستان گفت: امسال که مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصادو فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند و در دیداری که خیرین مدرسه ساز کشور بامعظم له داشتندٰ ایشان از خیرین مدرسه سازبه عنوان پدیده ای میمون نام بردند و این رسالت را برای ما سنگین‌تر می‌کندکه قدرفضای کاری خودمان رابیشتر از گذشته بدانیم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان افزود: امسال به برکت وجود خیرین مدرسه ساز، حماسه بزرگی دراستان رخ داد و آنهم برگزاری بزرگترین و بهترین و به زعم خیلی ها باشکوهترین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور در استان لرستان بود که باتلاش و همت همه عزیزان و مسئولین محترم استان به نحومطلوبی به سرانجام رسید.

وی گفت: با وجود تنگناهای مالی که این اداره کل درطی دوسال گذشته و بلکه کل کشور باآن مواجه بوده ولی خوشبختانه خروجی کار در اداره کل نوسازی مدارس لرستان این بوده که بزرگترین و بیشترین پروژه های تحویلی را در مهر ماه سالجاری تحویل آموزش وپروش خواهیم داشت.

ایشان درخصوص تحویل پروژه های آموزشی و پرورشی در مهر ماه سالجاری گفت: هیچ سالی به اندازه سال۹۳ ماتحویل پروژه نداشته و نخواهیم داشت و انشاءالله درآینده تحویل بزرگترین مجتمع آموزشی و پرورشی کشوربابیش از۶ هزارمترمربع زیربناء، تعدادزیادی پروژه ۱۸کلاسه، ۱۲کلاسه و۶ کلاسه ودر کنار آنها بحثمحرومیت زدایی ازفضاهای آموزشی روستاها و مناطق عشایری و صعب العبور خواهد بودکه با رایزنی‌های به عمل آمده انشاءالله بتوانیم تعدادی ازمدارس پیش ساخته رابه مناطق محروم وصعب العبور منتقل کنیم.

حسین اسدی پور باشاره به این مطلب که درمهرماه درخیلی ازمناطق ما پروژه هایی تحویل خواهندشد، افزود: مسئولین نمایندگی‌های استان می‌بایست با روسای آموزش و پرورش مناطق جلساتی را برگزار نمایند تا با توجه به کاربری و دوره های تحصیلی مدارس بتوانیم دراسرع وقت نسبت به تجهیز مدارس آماده تحویل به تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی آنها اقدام کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه افزود: در مهر ماه امسال، یک همایش دیگری تحت همایش لرستانی‌های مقیم سایراستان‌ها را که درجشنواره استانی باتوجه به یکسری محدودیت‌ها ازجمله بحثپرواز استان نتوانستیم ازتمامی لرستانی‌های مقیم سایر استان‌ها دعوت به عمل بیاوریم و لذا به همین مناسبت در مهرماه سالجاری همایش بزرگی تحت عنوان لرستانی‌های مقیم تهران و سایر استان‌ها را در یکی ازسالن‌های بزرگ تهران برگزار خواهیم کرد.

اسدی پور در خصوص برگزاری طرح هجرت در امسال گفت: مااین آمادگی را داریم تا طرح‌های ویژه آموزش و پرورش مناطق را پوشش دهیم. این طرح‌های ویژه ممکن است درقالب پایگاه‌های تعمیرات میز و نیمکت و با توجه به کاهش اعتبارات استانی درسالجاری لذا این اعتبارات تنها کفاف خرید تجهیزات برای مدارس استان را نخواهد کرد که امیدواریم باعنایت دولت تدبیر و امیدبه این بخش بتوانیم این مشکل راهم حل کنیم.

اسدی پوربا اشاره به بحثوضعیت اعتباری نوسازی مدارس لرستان درسالجاری گفت: با توجه به منابع موجود ما بایستی به نحو بهینه و صحیح ازاین منابع درراستای پروژه های آموزشی وپرورشی بهترین استفاده لازم راببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز