خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج:

اولویت طرحهای عمرانی شهرستان کرج تکمیل پروژه های نیمه تمام است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۹۱

تکمیل پروژه های نیمه تمام می بایست در اولویت طرحهای عمرانی شهرستان کرج قرار گیرد.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام می بایست در اولویت طرحهای عمرانی شهرستان کرج قرار گیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمدتقی ایرانی، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج که با حضور مدیران استانی و شهرستان کرج برگزار شد، با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید در اولویت اختصاص اعتبارات به تکمیل پروژه های ناتمام، از مدیران ادارات شهرستان کرج خواست تا ضمن ارائه طرح های کارشناسی و متناسب با نیازهای شهرستان، اتمام پروژه های نیمه کاره را در اولویت قرار دهند.

فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج، همچنین بر ضرورت تقویت شأن و جایگاه ادارات شهرستانی در تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای همگام با ادارات کل استان، تاکید کرده و مهمترین اولویت ادارات کل استانی را استقرار کامل و مستقل ادارات شهرستانی با امکانات و تجهیزات کامل دانست.

وی با اشاره به تشکیل ساختارهای جدید پس از تاسیس استان البرز و جایگزینی فیزیکی عمده ساختمان ادارات شهرستانی با ادارات کل استان، گفت: استان البرز، عملاً بر دوش شهرستان کرج پایه گذاری شده است. به همین دلیل، ادارات شهرستانی، عمدتاً با پرسنل کم و در فضایهایی که مناسب شأن آنان نیست، فعالیت می کنند. این موضوع می بایست در تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، مد نظر مسوولین استان قرار گرفته و هرچه سریعتر نسبت به در اختیار قرار دادن ساختمان مستقل اقدام نمایند.

ایرانی، در پایان با تاکید بر نظارت بر پروژه های عمرانی جهت حسن اجرای طرحهای عمرانی، خاطرنشان کرد: دستگاههای نظارتی، به ویژه معاونت عمرانی استانداری البرز و معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان کرج، به صورت جدی بر اجرای پروژه های سطح شهرستان نظارت خواهند نمود.

وی همچنین از دستگاههای اجرایی درخواست کرد تا نظارت خود را تقویت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز