خبرگزاری کار ایران

برای فاز سوم تمرینات آماده می‌شویم

مولایی: بازیکنان می‌دانند سختی‌ها لازمه کار است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۸۱

ما در حال حاضر وارد دومین مرحله برنامه‌های بدنسازی شده‌ایم که تمرینات بی‌هوازی است و تا چند روز دیگر سومین مرحله را شروع می‌کنیم.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پشت سر گذاشتن مرحله هوازی تیم، تمرینات بی‌هوازی را شروع کرده و آماده شروع فاز سوم تمرینات می‌شویم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مولایی افزود: تمرینات آماده‌سازی به خوبی پیش می‌رود. البته بازیکنان همه خسته هستند که غیر از این هم انتظار نمی‌رود. ما در حال حاضر وارد دومین مرحله برنامه‌های بدنسازی شده‌ایم که تمرینات بی‌هوازی است و تا چند روز دیگر سومین مرحله را شروع می‌کنیم.

وی درباره اظهارات بازیکنان در مورد خود ادامه داد: بچه‌ها شوخ هستند اما اگر بازیکنان در این ایام از دیدن من خوشحال بشوند، یعنی کارم را درست انجام نداده‌ام و از اینکه می‌شنوم از دست من خسته شده‌اند خوشحال می‌شوم. البته همانطور که گفتم اینها شوخی‌های بین اعضای تیم است و گرنه همه این بچه‌ها حرفه‌ای هستند و خوب می‌دانند این سختی‌ها لازمه کار آنها است.

بدنساز سرخپوشان با اشاره به انجام تمرینات بی‌هوازی خاطرنشان کرد: تمرینات هوازی را در اردبیل پشت سر گذاشتیم، البته این به آن معنی نیست که دیگر تمرین هوازی نداشته باشیم چون شرایط هوازی فرّار است و در تمام طول فصل روی آنها کار می‌کنیم، اما مساله این است که در حال حاضر سهم تمرینات بی‌هوازی بیشتر شده و تا چند روز دیگر تمرین روی سرعت، رفلکس و سوبلکس را آغاز می‌کنیم که در سطح دریا انجام می‌شود.

مولایی درباره پیشرفت و همکاری بازیکنان تصریح کرد: بچه‌ها خوب پیش رفته‌اند، دو - سه هفته دیگر طاقت بیاورند، همه چیز عالی می‌شود. البته آنها تمام برنامه‌ها را دقیق انجام می‌دهند، اما منظورم از طاقت‌آوردن، این است که با میل و اشتیاق کار کنند. اینکه بازیکن با عشق و اشتیاق تمرین کند تاثیر کاملا متفاوتی می‌گذارد. البته بچه‌ها شرایط را کاملا درک می‌کنند اما گاهی خستگی سراغ بازیکن می‌آید که حواس‌مان به این مسائل هست.

وی در پایان درباره شرایط رضا نوروزی که دیرتر به تیم ملحق شد، گفت: پیشرفت خیلی خوبی دارد. او فعلا مرحله هوازی را پشت سر می‌گذارد و دلیل حضورش در بازی با پدیده هم این بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز