خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ICT:

وزارت ارتباطات برای شرکت در اجلاس سران مختار برنامه جامع و منسجمی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۷۸

در کنفرانس ۲۰۱۴ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حضور موثر در مجامع بین المللی، کسب جایگاههای بین المللی و صحنه گردانی قصد دارد در شورای ITU نامزد شود.

مدیرکل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ICT: وزارت ارتباطات برای شرکت در اجلاس سران مختار برنامه جامع و منسجمی دارد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شرکت در اجلاس سران مختار ۲۰۱۴ که اواخر مهرماه برگزار می شود برنامه های جامع و منسجمی دارد.
به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ارتباطات، حسین ملک مدیرکل امور بین الملل و مطالعات راهبردی اظهار داشت: کنفرانس سران مختار که سیاست ها وفعالیت های اتحادیه جهانی مخابرات ITU را برای چهار سال بعد اتخاذ می نماید اواخر مهرماه سالجاری در بوسان کره جنوبی برگزار می شود.
وی در خصوص اهمیت برگزاری این کنفرانس گفت: این کنفرانس که هر چهارسال یکبار برگزار می شود از آن جهت حائز اهمیت است که مدیران ارشد اتحادیه شامل دبیرکل، معاون دبیرکل، روسای ادارات سه گانه، اعضای شورای ITU و هیات قوانین و مقررات راه دور(RRB) انتخاب می شوند.
وی گفت: در کنفرانس ۲۰۱۴ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حضور موثر در مجامع بین المللی، کسب جایگاههای بین المللی و صحنه گردانی قصد دارد در شورای ITU نامزد شود.
مدیرکل امور بین الملل وزارت ارتباطات بر وظایف شورائی ITU به عنوان نهاد اداره کننده اتحادیه در فاصله بین برگزاری کنفرانس های سران مختار اشاره کرد و گفت: همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صدد است در کنفرانس سران مختار در هیات مقررات رادیویی نیز کاندید شود.
وی با تاکید بر این که برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته پس از سالیان متمادی دور از حضور پر رنگ در مجامع بین الملی ICT صورت گرفته تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش دارد با حضور موثر در این مجامع به اهداف تعیین شده دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز