خبرگزاری کار ایران

پیرو حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت:

راه اندازی بزرگ ترین بازار غرب آفریقا

کد خبر : ۱۸۲۴۵۳

بازار ۱۷۴ میلیون نفری نیجریه، پرجمعیت ترین بازار آفریقا به زودی میزبان محصولات شرکت سایپا خواهد بود.

به گزارش ایلنا پس از پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و نیجریه در ابوجا که با حضور مهندس نعمت زاده در سطح وزرای دو کشور برگزار شد شرکت سایپا با پشتوانه هدایت و حمایت بالاترین مقامات صنعتی کشور، مذاکرات جدی تری را برای راه اندازی خط تولید محصولات به خصوص خودروی تیبا در نیجریه آغاز کرد. اضافه شدن خودروی تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ و ورود سایر خودروهای در حال طراحی این گروه به سبد محصولات صادراتی سایپا، چشم انداز روشنی را از حضور موفق شرکت سایپا در بازار نیجریه با ارائه تنوع قابل قبولی از محصولات ترسیم می کند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر شرایط مساعد کنونی بازار نیجریه، بررسی های انجام گرفته نشان از استقبال خوب مردم نیجریه از محصولات شرکت سایپا دارد چرا که از سال ۱۳۸۸ تا کنون چندین محموله خودرو به این بازار ارسال و بازخوردهای مثبت در مورد محصولات دریافت شده است. براساس این مطالعات، تطابق قدرت خرید مردم نیجریه با قیمت خودرو، مصرف سوخت، هزینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی از مزیت های رقابتی محصولات سایپا در این بازار است. شرکت سایپا همچنین مجوزهای استاندارد مورد نیاز این بازار به نام SONCAP را برای محصولات خود اخذ کرده و با انجام مذاکرات با شرکت های توانمند و باتجربه در زمینه خودروسازی مقدمات لازم را برای تولید محصولات خود در نیجریه فراهم کرده است.

شایان ذکر است شرکت سایپا محصولات خود را به خاورمیانه، کشورهای CIS، آفریقا و آمریکای لاتین صادر کرده و سابقه صادرات خودرو به غرب آفریقا، کشورهای غنا، بنین، کامرون، سنگال، سیرالئون، ساحل عاج، نیجر و نیجریه را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز