خبرگزاری کار ایران

از سوی علی دوستی؛

۲۶ بازیکن به اردوی تیم فوتبال جوانان ایران دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۲۶

تیم فوتبال جوانان ایران خود را برای حضور در مرحله نهایی چهل و هفتمین دوره مسابقه های فوتبال قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که از ۱۷ مهر تا اول آبان در میانمار برگزار می شود، آماده می کند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم فوتبال جوانان(زیر ۱۹ سال) ایران دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان ایران از ۱۴ تیر ماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز می شود.

تیم جوانان روز پنج شنبه(۱۹ تیر) برای برگزاری اردوی آماده سازی و انجام چند دیدار دوستانه به کشور ترکیه اعزام خواهد شد. این اردو تا ۲۹ تیرماه ادامه خواهد داشت.

تیم فوتبال جوانان ایران خود را برای حضور در مرحله نهایی چهل و هفتمین دوره مسابقه های فوتبال قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که از ۱۷ مهر تا اول آبان در میانمار برگزار می شود، آماده می کند. تیم ایران در گروه یک با میانمار، تایلند و یمن همگروه است.

چهار تیم برتر رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ جوانان را که سال آینده در نیوزیلند برگزار می شود دریافت خواهند کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال جوانان از قرار زیر است:

میثم جودکی(اراک)، ایمان سلیمی(هرمزگان)، محمدرضا کاوه و حسین مهربان(خراسان رضوی)، علی هزامی، ساسان جعفری کیا و کمیل حق زاده(خوزستان)، یحیی نجاریان، پیام نیازمند، سید مجید حسینی، ماهان رحمانی، احمد گوهری، علی قلی زاده، رضا جعفری و مهدی حسین زاده(تهران)، امیر نصر آزادانی، مهدی صدقیان، میلاد داعی، آرمین سهرابیان و محمد روشندل(اصفهان)، سعید عزت الهی، صادق محرمی و امیرمحمد مظلوم(گیلان)، مبین عزتی(مازندران)، یوسف سیدی(آذربایجان شرقی)، علی فتحیان(فارس)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز