خبرگزاری کار ایران

عضو شورای رفاهی کارگران خبر داد:

احتمال توزیع سبد کالای ماه رمضان بین کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۵۳

با توجه به صحبت های وزیر کار در جلسه دیروز شورای رفاه، به نظر می رسد دولت در تلاش است که سبد کالای ماه رمضان را به دست کارگرانی که زیر یک میلیون تومان درآمد دارند برساند.

عضو شورای رفاهی کارگران از احتمال توزیع سبد کالای کارگران در ماه رمضان خبر داد.

«چنگیز قاسمی» در این باره به ایلنا گفت: با توجه به صحبت های وزیر کار در جلسه دیروز شورای رفاه، به نظر می رسد دولت در تلاش است که سبد کالای ماه رمضان را به دست کارگرانی که زیر یک میلیون تومان درآمد دارند برساند.

رئیس کانون شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی به نقل از «علی ربیعی» ادامه داد: دولت در حال حاضر توان توزیع سبد کالا را ندارد اما در تلاش است که اعتبار مورد نیاز برای توزیع سبدهای کالا را تامین کند.

قاسمی افزود: در سالهای گذشته سبد کالای ماه رمضان توسط کارفرمایان به کارگران داده می شد اما امسال با توجه به فشار اقتصادی و افزایش قیمتها کارفرمایان توان اقتصادی لازم برای توزیع کالا بین کارگران را ندارند و دولت باید این کمبود را جبران کند.

وی تصریح کرد: افزایش رسمی قیمت لبنیات و افزایش ضمنی قیمت دیگر کالاهای اساسی نیاز کارگران به توزیع سبد کالا از سوی دولت را جدی تر کرده است.

اظهارات این مقام صنفی کارگری در حالی است که چندی پیش اعلام شد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت مامور شده است تا با شناسایی خانواده‌هایی که درآمد ماهیانه آنها کمتر از یک میلیون تومان است برای بهبود وضعیت معاش آنها سبد کالا تهیه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز