خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج مهندسین سپاه عاشورا:

دستیابی به خودکفایی هدف بسیج مهندسان کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۴۳

همایش فصلی اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی در شهرستان میانه با هدف ترویج اهداف بسیج مهندسان کشاورزی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای بسیج مهندسان کشاورزی برگزار شد.

مسئول بسیج مهندسین سپاه عاشورا گفت: هدف بسیج مهندسان کشاورزی دستیابی به خودکفایی در بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ رحیم ذوالفقاری در همایش فصلی اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی در شهرستان میانه با اشاره به تاسیس بسیج مهندسان کشاورزی از اوایل سال ۱۳۹۲ به منظور سازماندهی اساتید و فارغ‌التحصیلان این رشته برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: طرح بسیج همگام با کشاورزی و برپایی اردوهای جهادی یکی از مهم‌ترین طرح‌های سازمان بسیج مهندسان سپاه عاشورا به شمار می‌آید.

وی استفاده از نیروهای جوان متخصص و کارآمد در پایگاه‌های روستایی را باعثبرنامه‌دار شدن این پایگاه‌ها دانست و گفت: مهندسین کشاورزی در قالب اردوهای جهادی و کارگروه‌های مختلف در بسیج مهندسان کشاورزی به منظور بالا بردن سطح اطلاعات و آموزش‌های علمی به کشاورزان، به کارگیری می‌شوند.

سرهنگ ذوالفقاری هدف از برگزاری همایش فصلی اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی در شهرستان میانه را ترویج اهداف بسیج مهندسان کشاورزی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای بسیج مهندسان کشاورزی خواند و افزود: در این همایش مسائل و مشکلات پیش روی اهالی و کشاورزان منطقه مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد و از ظرفیت‌های نیروهای متخصص و تحصیل کرده بومی همراه با عضویت کشاورزان استفاده می‌شود.

وی این گونه حرکت‌ها را هم‌افزایی و کمک به جهاد روستایی عنوان کرد و گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه در کنار پرسنل مجرب و متخصص جهادکشاورزی شهرستان میانه به منظور دستیابی به خودکفایی و اتکا به محصولات کشاورزی داخل کشور استفاده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز