خبرگزاری کار ایران

گلبال قهرمانی جهان - فنلاند؛

تیم گلبال ایران دومین پیروزی را تجربه کرد / امروز مصاف با الجزایر

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۱۹

تیم ملی گلبال ایران در ادامه رقابت های جهانی فنلاند به مصاف نماینده اوکراین رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۱۲ بر هشت از پیش رو بردارد.

تیم ملی گلبال کشورمان در دومین دیدار در چارچوب رقابت های جهانی فنلاند مقابل تیم اوکراین به میدان رفت و توانست با نتیجه ۱۲ بر هشت این حریف را شکست دهد و دومین پیروزی را تجربه کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی گلبال ایران در ادامه رقابت های جهانی فنلاند - انتخابی پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سه شنبه به مصاف نماینده اوکراین رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۱۲ بر هشت از پیش رو بردارد.

تیم ملی گلبال کشورمان در نخستین بازی مرحله مقدماتی مقابل آلمان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱۰ بر دو شکست دهد و نخستین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کند.

نماینده کشورمان روز گذشته پیش از اوکراین به مصاف تیم جمهوری چک رفت و بازی را با نتیجه هفت بر پنج به حریف واگذار کرد، این شکست نیز پس از شکست مقابل آمریکا دومین شکست تیم ملی کشورمان محسوب می شود.

مسابقات جهانی فنلاند - انتخابی سهمیه پارالمپیک ریو با حضور ۱۶ تیم از ۹ تیرماه آغاز شده است و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

تیم ملی گلبال ایران در گروه یک این رقابت ها قرار دارد و با تیم های آلمان، الجزایر، اسپانیا، فنلاند، اوکراین، جمهوری چک و آمریکا همگروه است.

در گروه دوم نیز تیم های بلژیک، برزیل، مصر، ژاپن، کانادا، چین، لیتوانی و ترکیه قرار دارند.

سه تیم نخست این رقابت ها سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل را کسب خواهند کرد.

تیم ملی کشورمان امروز(چهارشنبه) ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف الجزایر خواهد رفت و روز پنج شنبه(۱۲ تیرماه) نیز با انجام دو بازی مقابل اسپانیا و فنلاند رقابت های مرحله مقدماتی را به پایان می برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز