خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن سینماداران اعلام کرد:

بعضی سینماها؛ فیلم‌های قدیمی را اکران می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۱۴

متاسفانه فیلم مناسب برای اکران در سینما ها وجود ندارد و بسیاری از سینماداران منتظر عید فطر هستند تا فیلم‌های جدید اکران شود.

با آغاز ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با جام جهانی فوتبال روند نزولی استقبال مردم از سینما‌ها ادامه دارد. هرچند این روند کمی کند شده اما مشکل نبود فیلم نیز به این مسئله بیشتر دامن می‌زند.

محمدقاصد اشرفی(رئیس انجمن سینماداران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه فیلم مناسب برای اکران در سینما‌ها وجود ندارد و بسیاری از سینماداران منتظر عید فطر هستند تا فیلم‌های جدید اکران شود.

وی ادامه داد: ما برای اینکه سینما‌ها تعطیل نشود و همچنین از رکود خارج شود؛ اجازه دادیم که فیلمهای قدیمی توسط صاحبان سینما به نمایش درآید و نمایش فیلمهای قدیمی در سینما‌ها بلامانع است.

اشرفی افزود: همه سینما‌ها به سیستم دیجیتال مجهز نشده‌اند و همین امر باعثشده تا تعدادی از سینما‌ها نتوانند فیلم‌های جدید را اکران کنند و مجبور شوند تا همان فیلم‌های قدیمی را اکران کنند.

رئیس انجمن سینماداران در باره اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان گفت: روزهای اول اجرای این طرح استقبال خوب نبود اما از یکی دو روز گذشته کمی وضعیت استقبال بهتر شده است هر چند برگزاری جام جهانی فوتبال وعدم اجازه برای نمایش مسابقات فوتبال در سینما‌ها تاثیر منفی خودرا روی سینما‌ها گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز