خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطیون با استیضاح وزرا درصدد جبران شکست‌شان در انتخابات سال گذشته هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۵۱

رویکرد افراطیون مقابله با انتظارات و مطالبات مردم است و هر وزیری که به خواست مردم بیشتر وفادار بوده بیشتر مورد غضب نیز قرار گرفته است.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه طیف افراطی مجلس از آغاز تشکیل کابینه با وزرایی که جهت‌گیری‌های روشن انتقادی با دولت قبل داشتند، موضع داشت، تاکید کرد: افراطیون با انجام طرح‌های مختلف در استیضاح وزرا درصدد جبران شکست‌شان در انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته هستند.

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتشار اخباری مبنی بر استیضاح وزیر علوم گفت: طیف افراطی در مجلس از آغاز تشکیل کابینه با وزرایی که جهت‌گیری‌های روشن انتقادی با دولت قبل داشتند، موضع داشت که این موضع‌گیری را هم در هنگام رای اعتماد و هم در ادامه کار آنها شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه افراطیون با انجام طرح‌های مختلف در استیضاح وزرا درصدد جبران شکست‌شان در انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته هستند، اظهار داشت: رویکرد آنها مقابله با انتظارات و مطالبات مردم است و هر وزیری که به خواست مردم بیشتر وفادار بوده بیشتر مورد غضب نیز قرار گرفته است.

مشاور رئیس جمهور دولت اصلاحات در خصوص واکنش طیف میانه‌رو مجلس در برابر این اقلیت تندرو مجلس بیان کرد: طیف عاقل مجلس مطالبات مردم را می‌شناسند و مایل نیست خود را در مقابل مردم نشان دهد و آنها باید بدانند که عزم نظام بر ایجاد تعامل میان قواست و بنابراین آنها باید با همراهی‌شان نشان دهند که مجلس قصد تعامل با دولت را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز