خبرگزاری کار ایران

وزارت نیرو در اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛

لزوم توجه به صرفه‌جویی بیشتر در مصرف آب و برق

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۷۴۱

از تمامی هموطنان صمیمانه تقاضا می‌شود در روزهای گرم تابستان درخصوص مصرف بهینه آب و برق به‌ویژه در ساعت‌های اوج مصرف و همچنین درباره استفاده مناسب و اقتصادی از وسایل سرمایشی اهتمام لازم را به عمل آورند.

وزارت نیرو طی اطلاعیه‌ای از همه هموطنان درخواست کرد تا به‌منظور تامین هرچه بهتر و پایدار خدمات آب و برق، نسبت به مصرف بهینه و صرفه‌جویی توجه بیشتری داشته باشند.
به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، متن این اطلاعیه به‌شرح زیر است:
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و قدردانی از همراهی هموطنان عزیز با خدمت‌گزاران خویش در صنعت آب و برق، با عنایت به آغاز فصل گرما و افزایش قابل‌توجه میانگین دمای هوا در روزهای گذشته، بهره‌برداری از منابع آب و انرژی برق به حداکثر مقدار ممکن رسیده و تمام همت و تلاش کارکنان وزرات نیرو بر تامین پایدار، مطمئن و کیفی آب و برق برای تمامی مشترکان در سراسر کشور و جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از افزایش حداکثری مصرف متمرکز شده است.
بدیهی است به ثمر نشستن این تلاش‌ها، افزون بر اقدام‌های مهندسی و فنی و به‌کارگیری تمام توان سخت‌افزاری، نیازمند همت و عنایت هموطنان عزیز در مصرف بهینه و اعمال شیوه‌های صحیح مصرف است که سبب کاهش فشار بر تاسیسات تامین و بهره‌برداری آب و برق شده و بر کیفیت و پایایی خدمات ارایه شده و بهره‌مندی شمار بیشتری از هموطنان از این خدمات خواهد افزود.
از این رو، از تمامی هموطنان صمیمانه تقاضا می‌شود در روزهای گرم تابستان درخصوص مصرف بهینه آب و برق به‌ویژه در ساعت‌های اوج مصرف و همچنین کنترل و صرفه‌جویی در مصارف آب و برق اهتمام لازم را به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز