خبرگزاری کار ایران

نتیجه اعتماد به جوانان را در ازبکستان دیدیم؛

بیرامی: سامبوی ایران به یکی از قدرت‌های آسیا تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۷۳۰

نتایج کسب شده توسط ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات ازبکستان، نشان داد تیم ایران به یکی از قدرت‌های سامبوی آسیا و حتی جهان تبدیل شده است.

سرمربی تیم ملی سامبوی جوانان گفت: نتایج کسب شده توسط ملی‌پوشان ما در مسابقات ازبکستان، نشان داد تیم ایران به یکی از قدرت‌های سامبوی آسیا و حتی جهان تبدیل شده است.

حمید رضا بیرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد عملکرد تیم کشورمان در رقابت‌های اخیر در ازبکستان خاطرنشان کرد: سامبوی ایران در چند سال اخیر روند رو به رشدی را آغاز کرده و در تمامی رویدادهای بین‌المللی و قاره‌ای با دست پر به کشور بازگشته که این نشان می‌دهد کشورمان به یکی از قدرت‌های آسیا و حتی دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حالا مدعیان سامبوی آسیا و جهان حساب ویژه‌ای بر روی ایران باز کرده‌اند، ادامه داد: تمامی قدرت‌های بزرگ سامبوی جهان از جمله ازبکستان به عنوان خاستگاه این ورزش، در آسیای‌میانه حضور دارند. با این حال تیم ایران همواره نشان داده یکی از کشورهای قدرتمند در این هنر رزمی به شمار می‌رود.

سرمربی تیم ملی سامبوی جوانان در ادامه در خصوص برنامه‌های آینده تیم جوانان اظهار داشت: مهرماه آینده مسابقات آسیایی کره را در پیش داریم و به همین منظور اردوی تیم ملی از ۲۰ روز آینده آغاز خواهد شد.

بیرامی در پایان در مورد نتایج احتمالی تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های آسیایی کره گفت: بنده و همکارانم در تیم ملی تمامی سعی خود را به کار خواهیم بست بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم تا روند صعودی سامبوی ایران در آسیا ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز