خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

توزیع عادلانه بودجه های فرهنگی توسعه فرهنگی استان را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۹۱

بدون شک بدون توزیع عادلانه بودجه های فرهنگی میان دستگاه ها و ادارات بهبود زیرساخت های فرهنگی استان و توسعه این حوزه میسر نخواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بر ضرورت توزیع عادلانه بودجه های فرهنگی در استان به عنوان یکی از مولفه های مهم در ایجاد زیرساخت های فرهنگی البرز تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی با بیان این مطلب گفت: بدون شک بدون توزیع عادلانه بودجه های فرهنگی میان دستگاه ها و ادارات بهبود زیرساخت های فرهنگی استان و توسعه این حوزه میسر نخواهد شد.

وی افزود: بودجه های فرهنگی استان باید به گونه ای در میان مناطق مختلف استان توزیع شود که همه مردم بتوانند به صورت یکسان از امکانات فرهنگی بهره مند شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در بخش دیگری به برگزاری چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی نیز اشاره کردو گفت: با برنامه ریزی های انجام شده انتظار می رود این جشنواره به نسبت جشنواره های قبلی با استقبال بیشتر مردم مواجه شود.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر نسخه پی دی اف ای کتاب در سایت اداره کل موجود است و علاوه بر آن پنج هزار نسخه چاپی از این کتاب نیز در سراسر کشور توزیع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز