خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان خبر داد:

معدوم‌سازی ۳۰۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ در دزفول

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۶۹

اداره دامپزشکی شهرستان دزفول نسبت به معدوم‌سازی ۳۰۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد که قابلیت مصرف انسانی را نداشت، با دستور مقام قضایی اقدام کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول اظهار داشت: کار‌شناسان دامپزشکی در راستای نظارت مستمر و همچنین کنترل بار میکروبی فرآورده‌های خام دامی در مراکز تولید، توزیع و عرضه، اقدام به اجرای طرح پایش فرآورده‌های خام دامی در سطح این شهرستان نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن ورجاوند افزود: در این طرح که به صورت ماهیانه صورت می‌پذیرد اقدام به اخذ نمونه از این مراکز برای اندازه‌گیری بار میکروبی می‌شود و نمونه‌ها برای انجام آزمایشات مربوطه به آزمایشگاه مرجع اداره کل دامپزشکی استان خوزستان ارسال می‌گردد.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بیان کرد: در راستای اقدامات نظارتی از مراکز مذکور و پس از اخذ نمونه از یکی از سردخانه‌های شهرستان و اعلام نتایج آن مبنی بر غیرقابل مصرف بودن فرآورده تولیدی، اداره دامپزشکی شهرستان دزفول نسبت به معدوم‌سازی ۳۰۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد که قابلیت مصرف انسانی را نداشت، با دستور مقام قضایی اقدام نمود.

ورجاوند اضافه کرد: کلیه سردخانه‌ها و واحدهای فرآوری مواد خام پروتئینی تحت نظارت دامپزشکی بوده و در راستای رسیدن به اهداف دامپزشکی و شاخص‌های بهداشتی ایده آل و برخورداری مصرف کنندگان از محصولات خام دامی سالم تلاش و کوشش می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز