خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر رشت:

جلسات قرآنی ماه رمضان در رشت با قوت برگزار ‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۴۹

برای استقبال از ماه مبارک رمضان باید از بنرها و المانهای خوبی استفاده شود تا مردم ورود به فضای معنوی ماه مبارک را احساس کنند که متاسفانه قدری در این کار شهرداری با تاخیر وارد عمل شده و کم‌کاری هم داشته است.

سخنگوی این شورا در حاشیه‌ی نشست کمیسیون فرهنگی – اجتماعی این هفته، ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن و ماه خودسازی و تزکیه‌ی نفس دانست و گفت: نبایستی این فرصت و امکان را از دست بدهیم.


به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد تاکید کرد: معنویت و روحانیت ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات انس با قرآن مجید و همچنین شرکت در برنامه‌های شبهای قدر، ضیافتهای افطار و تلاوت و ترتیل قرآن مجید به انسان این امکان و فرصت را می‌دهد که به یکسال اعمال و رفتار خود توجه جدی نموده و با بازبینی آنها هر جا که خطا و اشتباهی از او سر زده، آنها را جبران کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر رشت با تاکید بر اینکه در این ماه مبارک جلسات قرآنی در گوشه و کنار شهر با قوت برگزار می‌شود و شورا و شهرداری رشت هم بایستی با برنامه‌های خوب خود فعالانه در این عرصه‌ها وارد شود، اظهار داشت: تاکید ما این است که جلسات قرآنی باشکوه و برنامه‌ریزی خوب و منجسم تدارک دیده شود و از قاریان برجسته ‌برای شرکت در این محافل انس با قرآن استفاده شود.


شیرزاد بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جلسات انس با قرآن شهرداری رشت از طریق رسانه‌های گروهی و نصب بنر و استند تاکید کرد و گفت: از این طریق شهروندان بیشتر در جریان برنامه‌های ماه مبارک رمضان قرار می‌گیرند.


وی خاطر نشان کرد: برای استقبال از ماه مبارک رمضان باید از بنرها و المانهای خوبی استفاده شود تا مردم ورود به فضای معنوی ماه مبارک را احساس کنند که متاسفانه قدری در این کار شهرداری با تاخیر وارد عمل شده و کم‌کاری هم داشته است.


این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در پایان اظهار امیدواری کرد که انشاءالله وقتی ماه مبارک رمضان به پایان رسید اینگونه نباشد که ما احساس خسران و زیان نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز