خبرگزاری کار ایران

حامد کرزی:

از میانجی‌گری سازمان ملل در حل اختلافات انتخاباتی افغانستان حمایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۲۸

«حامد کرزی» پس از دیدار با اعضای شورای سراسری علمای افغانستان، ضمن حمایت از «پا درمیانی» سازمان ملل، تاکید کرده‌است که این اقدام را یک گام مثبت برای پایان مشکلات به وجود آمده در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور می‌داند.

رئیس‌جمهوری افغانستان اعلام کرد که پیشنهاد «عبدالله عبدالله» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور مبنی بر نقش سازمان ملل متحد برای حل اختلافات به وجود آمده در انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان را می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد٬ «حامد کرزی» امروز – جمعه - پس از دیدار با اعضای شورای سراسری علمای افغانستان، ضمن حمایت از «پا درمیانی» سازمان ملل، تاکید کرده‌است که این اقدام را یک گام مثبت برای پایان مشکلات به وجود آمده در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور می‌داند.

عبدالله عبدالله، یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، چهارشنبه گذشته در یک نشست خبری در کابل گفته بود که دیگر به کمیسیون‌های برگزارکننده انتخابات افغانستان اعتماد ندارد و خواهان نظارت هیاتی از سازمان ملل متحد بر کار این کمیسیون‌ها شده بود.

عبدالله از شیوه کار کمیسیون‌های انتخاباتی انتقاد کرده و خواستار توقف روند رسیدگی به شکایات و شمارش آرا شده بود.

اما کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرده است که این روند متوقف نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز