خبرگزاری کار ایران

کاراته دانشجویان جهان - مونته نگرو؛

پورشیب برنز گرفت، حسن بیگی بدون مدال ماند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۰۷

در اولین روز مسابقات دانشجویان جهان، تیم ایران توسط حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده به دو مدال برنز رسید.

ذبیح اله پورشیب نماینده وزن منهای ۸۴ کیلوگرم کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، در نهمین دوره مسابقات دانشچویان جهان که با حضور ۳۱۹ کاراته کا از ۴۷ کشور از روز گذشته در کشور مونته نگرو آغاز شده است، ذبیح اله پورشیب در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، در مبارزه نخست مقابل " رودریکو اریک " از برزیل یک بر صفر پیروز شد. پورشیب در گام دوم ۶ بر ۳ مقابل ابراهیم عبداله از مصر نتیجه را واگذار کرد اما با راهیابی این کاراته کا به فینال این وزن، او مبارزات خود را در گروه بازنده ها پیگیری کرد.

پورشیب در این مرحله با پیروزی ۵ بر صفر برابر " آنتون ایساکا " از بلاروس و ۴ بر صفر مقابل " ایلا گرانووسف " از روسیه به همراه کاراته کا ژاپنی بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز را به گردن آویخت. در این وزن مقدونیه و مصر اول و دوم شدند.

امروز همچنین ابراهیم حسن بیگی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به روی تاتامی رفت که در نخستین مبارزه مقابل حریفی از مقدونیه ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابتها حذف شد.

گفتنی است؛ در اولین روز مسابقات دانشجویان جهان، تیم ایران توسط حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده به دو مدال برنز رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز