خبرگزاری کار ایران

محمدی در زمان وزن‌کشی آسیب دید؛

رضایی: ۴ کشتی‌گیر مجوز کمیه پزشکی را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۰۸

فدراسیون کشتی به هیچ عنوان موافق حضور کشتی گیران در یک وزن بالاتر نیست مگر اینکه بخواهند در همان وزن کشتی بگیرند.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: کشتی‌گیرانی که در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی در یک وزن بالاتر کشتی بگیرند تنها در صورتی که نفر اول و یا دوم آن وزن باشند این شانس را دارند تا در صورت تأیید شورای فنی با نفرات برتر وزن خود نه الزاما یک نفر کشتی بگیرند.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی به هیچ عنوان موافق حضور کشتی گیران در یک وزن بالاتر نیست مگر اینکه بخواهند در همان وزن کشتی بگیرند.

وی ادامه داد: در هر صورت اگر یک کشتی‌گیر به هر دلیل تمایل داشت در یک وزن بالاتر کشتی بگیرد، تنها در صورتی که نفر اول یا دوم وزن خود شود این شانس را دارد با تأیید شورای فنی با نفرات برتر وزن خود مسابقه بدهد.

رضایی در مورد کسانی که با تأیید مدرک پزشکی در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی کشتی نمی‌گیرند، اظهار داشت: بشیر باباجان‌زاده، علیرضا کریمی و الیاس بختیاری کسانی هستند که مجوز لازم را از کمیته پزشکی دریافت کرده‌اند و سید احمد محمدی نیز دیروز در زمان وزن کشی دچار آسیب دیدگی شد و پای وی چندین بخیه خورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی کشتی‌گیرانی که با شرکت در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی به قانون احترام گذاشتند تشکر می‌کنم و بی شک کشتی ایران از برگزاری این مسابقات در آینده منتفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز