خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جلسه شورای تامین عسلویه:

عملیاتی کردن فازهای پارس‌جنوبی اثرات ملی و بین‌المللی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۶۵

امسال کمک کردیم که پروژه‌های در دست انجام در این منطقه پیش رفته و به نتیجه برسد که اثرات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد و باید همه کمک کنیم که فازهای مختلف آن عملیاتی شود زیرا می‌تواند ایجاد سرمایه کند.

مجمع نمایندگان کاری کنند که برای پروژه‌هایی که جنبه‌های ملی دارند و در حال اتمام هستند، اعتباری تخصیص داده شود تا این پروژه‌های ملی در حال اتمام زودتر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در سفر خود به عسلویه که به منظور بازدید از تاسیسات پارس‌جنوبی انجام شده است، عصر امروز(چهارشنبه ۲۸ خرداد) در جلسه شورای تامین شهرستان عسلویه شرکت کرد و درباره روند تخصیص اعتبارات شهرستان‌ها برای پروژه‌ها در بودجه سالانه گفت: مجمع نمایندگان کاری کنند که برای پروژه‌هایی که جنبه‌های ملی دارند و در حال اتمام هستند، اعتباری تخصیص داده شود تا این پروژه‌های ملی در حال اتمام زودتر به بهره‌برداری برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی وجود صنعت نفت در منطقه عسلویه را یک نعمت دانست و افزود: در حال حاضر اکثر بخش‌ها و نمایندگان تلاش می‌کنند که حتی صنعت کوچک به منطقه‌شان برده شود که هم رونق و ارزش افزوده را در بردارد و هم ایجاد اشتغال می‌کند.

وی ادامه داد: با اتمام پروژه‌ها، طبیعتا می توان زمینه‌های اشتغال بیشتری را فراهم کرد، گرچه ممکن است زمان زیادی طول بکشد اما، در آینده خیلی مفید بوده و چه بسا ایجاد آبادانی می‌کند.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: امسال کمک کردیم که پروژه‌های در دست انجام در این منطقه پیش رفته و به نتیجه برسد که اثرات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد و باید همه کمک کنیم که فازهای مختلف آن عملیاتی شود زیرا می‌تواند ایجاد سرمایه کند.

لاریجانی درباره صحبت‌هایی که مسوولان این شهرستان در شورای تامین شهرستان عسلویه مطرح کردند، اظهار کرد: آنچه درباره برادری شیعه و سنی گفتید، حرف خوشحال‌کننده‌ای است و انتظار هم از مردم مسلمان و انقلابی همین است و این مساله عامل اقتدار کشور ما است، چون با قوت و برادری اهداف خود را پیش می‌بریم، لذا باید این مساله را قدر دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز