خبرگزاری کار ایران

جشنواره فرهنگی هنری بانوان شهر کلید خورد

کد خبر : ۱۷۸۲۴۰

در جشنواره فرهنگی هنری بانوان شهر؛ آثار ابتکاری بانوان تهرانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی در دو بخش آزاد و ویژه با موضوع عفاف و حجاب جمع‌آوری و پس از داوری، طی مراسمی از برگزیدگان در رشته‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

رییس فرهنگ­سرای رویش از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بانوان شهر به منظور افزایش سطح دانش و مهارت بانوان تهرانی در حوزه‌های مختلف به ویژه عرصه هنرهای سنتی، صنایع دستی و هنرهای تجسمی خبرداد.

به گزارش ایلنا؛ فرزاد قاسم زاده با بیان اینکه نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری بانوان شهر در مجموعه فرهنگی تفریحی کوهسار کلید خورد، اظهار داشت: این جشنواره پنج شنبه ۲۹خرداد در قالب ترکیبی تفریحی و آموزشی و بصورت اردوی یک روزه با اجرای برنامه‌های متنوع و جهت آشناسازی بانوان با رویکرد، محتوا و فرایند این جشنواره آغاز شد.

در این جشنواره؛ آثار ابتکاری بانوان تهرانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی در دو بخش آزاد و ویژه با موضوع عفاف و حجاب جمع‌آوری و پس از داوری، طی مراسمی از برگزیدگان در رشته‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

آیین آغاز به کار این جشنواره؛ صبح روز پنج شنبه ۲۹ خرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ در مجموعه فرهنگی تفریحی کوهسار واقع در شهران، ابتدای خیابان کوهسار برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی فرهنگسرای رویش به آدرس بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی فراهانی کوچه شهید وادی زاده مراجعه یا با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز