خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب دردیدار با اصحاب رسانه کاشان و آران و بیدگل عنوان کرد:

جهت گیری مسائل کارگری کاشان برای ما مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۲۰

با توجه به اینکه از ۶۵ جمعت تحت پوشش تامین اجتماعی استان اصفهان، کاشان با ۷۵ درصد جمعیت کارگری نسبت به سایر شهرهای این استان بیشتر است، لذا جهت گیری مسائل کارگری این شهرستان بسیار مهم است.

علیرضا محجوب در دیدار با اصحاب رسانه کاشان و آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه از ۶۵ جمعت تحت پوشش تامین اجتماعی استان اصفهان، کاشان با ۷۵ درصد جمعیت کارگری نسبت به سایر شهرهای این استان بیشتر است، لذا جهت گیری مسائل کارگری این شهرستان بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «علیرضا محجوب» روز گذشته چهارشنبه بیست و هشتم خرداد در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در محل موزه مجلس، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مستمر عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پیگیری و حل مشکلات کارگری کاشان گفت: انصافا هیچ کس مانند منصوری نگران مسائل کارگری نیست، لذا تلاش های ویژه ایشان طی دو سال گذشته در مسائل کارگری قابل تحسین و تقدیر است.

وی گفت: داشتن افرادی چون محتشم کاشانی در عصر صفوی و سپیده کاشانی و… که در ادبیات و شعر معروف بودند موجب بالا بودن ظرفیت کاشان در تمام عرصه هاست.

دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه منصوری در بر طرف کردن مشکلات ۸۰ نفر از کارگران ریسندگی کاشان نقش مهمی داشت گفت: ایشان فردی صبور و بردبار هستند و تاکنون هیچ گونه عصبانیتی را از ایشان ندیدم، ولی در ارتباط با بازنشسته شدن ۸۰ نفر از کارگران نساجی کاشان در وزارت کار به خاطر دفاع از حقوق کارگران عصبانی شد.

شایان ذکر است به دعوت نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اصحاب رسانه و نماینده خبرگزاری های محتلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل روز گذشته با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن گفتگو با تعدادی از نمایندگان در جریان نحوه طرح و تصویب لوایح در مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند. در ادامه این دیدار علیرضا مجحوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در محل موزه مجلس به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز