خبرگزاری کار ایران

سعی می‌کنیم۲ جام برای هواداران بگیریم؛

فخرالدینی: میثم حسینی باید فعلا بازی کند تا به ما برسد / هیچ تندی از قلعه‌نویی ندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۱۴

من با امیرخان کار کرده‌ام و مشکلی ندارم. در این مدت هیچ تندی از قلعه نویی ندیدم و اگر هم چیزی می‌گوید به صلاح بازیکن است

ایلنا - بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال با آرزوهای زیادی وارد این باشگاه بزرگ شده اما در بدو ورود خود با اظهار نظرهای جنجالی حواشی زیادی ایجاد کرده و به خصوص با بازیکنان تیم رقیب یعنی پرسپولیس دچار درگیری لفظی شده. درگیری هایی که قطعا فصل پرهیاهویی برای او رقم خواهد زد.

گفت‌وگوی میلاد فخرالدینی با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

*چند روزی است که در تمرینات استقلال حاضر می شوی شرایط این روزهای استقلال چطور است؟
ما صبح و عصر تمرین می کنیم و تمرینات ما فشار خیلی زیادی دارد و البته طبیعی هم است چون یک مدت لیگ تعطیل بود و تمرین نداشتیم و برای رسیدن به شرایط آرمانی در فصل جدید باید تمرینات سختی را پشت سر بگذاریم و با این فشار می توانیم یک فصل خوب داشته باشیم.

برای حضور در استقلال چقدر انگیزه دارید و با چه هدفی وارد این باشگاه شدید؟
استقلال تیم بزرگی است و هر بازیکنی به این تیم بیاید خود به خود انگیزه اش چندین برابر می شود. من هم انگیزه بسیار بالایی دارم و هدفم از حضور در استقلال هم پیشرفت کردن است و هم اینکه به تیم ملی برسم.

استقلال فصل گذشته نه جام گرفت و نه سهمیه‌آسیا، با این شرایط فکر می‌کنی چه فصلی در انتظار شما باشد؟

مطمئنا فصل خیلی سختی خواهیم داشت، چون استقلال پارسال هم نتیجه نگرفت و امسال باید نتایج خوبی کسب کنیم تا هواداران راضی باشند. ما سعی می‌کنیم ۲ تا جام برای هواداران بیاوریم تا آنها راضی و خوشحال باشند.

کار کردن با امیر قلعه‌نویی چطور است؟
من سابقه کار کردن با امیرخان را دارم و به من لطف دارند و پیشنهاد دادند برای استقلال بازی کنم. کار کردن با قلعه‌نویی لذت خاص خودش را دارد و باعثپیشرفت بازیکن می‌شود.

اخلاق قلعه‌نویی خیلی تند است؛ این مساله شما را اذیت نمی‌کند؟
نه، من با امیرخان کار کرده‌ام و مشکلی ندارم. در این مدت هیچ تندی از قلعه‌نویی ندیدم و اگر هم چیزی می‌گوید به صلاح بازیکن است.

در روزهای گذشته مسائلی در مورد پرسپولیس مطرح کردید که باعثواکنش بازیکنان این تیم شده، مثلا میثم حسینی اعلام کرده فخرالدینی اول در دربی بازی کند، بعد در موردش صحبت کند. در این رابطه چه نظری داری؟
فعلا صحبتی نمی‌کنم، میثم حسینی هنوز در حدی نیست که در مورد من صحبت کند. حسینی هنوز اول فوتبالش است و باید فعلا بازی کند تا به ما برسد و بعد صحبت کند.

بنگر هم در مورد شما اظهارنظرات جالبی داشته، در مورد حرف‌های او صحبت می‌کنید؟
جواب بنگر را نمی‌دهم چون بنگر بزرگتر ماست و تجربه بیشتری نسبت به ما دارد و جوابش را نمی‌دهم.

این کری‌هایی که با بازیکنان پرسپولیس داری و حواشی که ایجاد شده تمرکزت را به هم نمی‌ریزد؟
من در مورد کس خاصی صحبت نمی‌کنم. هر کسی که صحبت کند جوابش را نمی‌دهم. من به استقلال آمده‌ام که یک فصل بی‌حاشیه داشته باشم و تمرکزم را روی تیم بگذارم تا در پایان فصل موفق شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز