خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

دل‌بوسکه: حذف اسپانیا کاملا عادلانه بود / شرمسار هستم!

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۰۵

فکر می‌کنم بازیکنانم از لحاظ فیزیکی با مشکل مواجه بودند. اکنون زمان این نیست که تیم را ارزیابی کنیم و نقاط ضعف آن را مشخص کنیم. به اندازه کافی وقت برای این کارها هست.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با ناراحتی از حذف زودهنگام این تیم از جام جهانی گفت: حذف ما از جام بیستم کاملا عادلانه بود.

به گزارش ایلنا، اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی با قبول شکست ۲ بر صفر برابر شیلی حذف زودهنگامی با رقابت‌ها داشت. این تیم در دیدار نخست مقابل هلند نیز شکست پرگلی را متحمل شد تا مدافع عنوان قهرمانی با کارنامه ای ضعیف جام بیستم را ترک کند.

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از شکست تیمش برابر شیلی در نشست خبری خود گفت: فکر می‌کنم حذف ما کاملا عادلانه بود. متاسفانه نتوانستیم بازی‌های خوب‌مان را در این جام تکرار کنیم. تیم ما در میانه میدان عملکرد خوبی داشت اما در یک سوم دفاعی حریف نتوانستیم کارایی همیشگی را داشته باشیم. هیچ بهانه‌ای ندارم تنها می‌گویم تمام تلاش‌مان را کردیم. بازیکنان انگیزه زیادی داشتند که شکست برابر هلند را جبران کنند اما ما چیزی کم داشتیم و آن هم نوع بازی‌مان بود. این اولین باری است که من در تیم ملی اسپانیا اینقدر شرمسار هستم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره ضعف تیمش در این دوره از جام جهانی گفت: فکر می‌کنم بازیکنانم از لحاظ فیزیکی با مشکل مواجه بودند. اکنون زمان این نیست که تیم را ارزیابی کنیم و نقاط ضعف آن را مشخص کنیم. به اندازه کافی وقت برای این کارها هست.

ویسنته دل‌بوسکه در پایان گفت: بعضی از بازیکنان ما شرایط همیشگی خود را در این جام نداشتند. البته اکنون نباید درباره این مسائل صحبت کنیم.

اسپانیا در سومین دیدار خود و در یک دیداری کاملا تشریفاتی برابر استرالیا به میدان خواهد رفت که نتیجه آن هیچ تاثیری در سرنوشت دو تیم در این گروه نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز