خبرگزاری کار ایران

جوکار با ایلنا مطرح کرد؛

بررسی وضعیت تحرکات داعش در عراق با حضور قشقاوی و امیرعبداللهیان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۳۴

فتوای آیت‌الله سیستانی وضعیت عراق را به کلی تغییر داد و امروز عراقی ها در وضعیت خوبی هستند. در کشور عراق ظرفیت های بالایی وجود دارد که مربوط به مرجعیت شیعه است.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی وضعیت عراق و تحرکات گروهک داعش در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت: در جلسه امروز بحثوضعیت عراق و گروهک تروریستی داعش با حضور امیر عبداللهیان و قشقایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون اقدامی از سوی ایران برای مقابله با این گروهک تروریستی صورت گرفته است گفت: هیچ اقدامی انجام نشده. فتوای آیت‌الله سیستانی وضعیت عراق را به کلی تغییر داد و امروز عراقی ها در وضعیت خوبی هستند. در کشور عراق ظرفیت های بالایی وجود دارد که مربوط به مرجعیت شیعه است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین از بررسی مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مصر در این کمیسیون خبر داد.

جوکار در ادامه در خصوص اظهارات اخیر ویلیام هیل وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه امروز قرار است برنامه بازگشایی سفارت انگلستان در ایران اعلام شود گفت: این کشور اول باید مواضع خود را روشن کند نمی توان از طرفی تمایل به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران را اعلام کرد و از سویی دیگر این کشور در اقدامی گستاخانه ۱۷ نفر از مقامات کشور ما را تحریم کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت انگلیس از قدیم نسبت به ایران مرتکب جنایت های فراوانی شده است گفت: تاکنون هیچ گاه دولت انگلیس به این جنایت ها اعتراف نکرده برخلاف آنچه آنها می گویند انگلیسی ها باید ابتدا غرامت های مربوط به خساراتی که به ما وارد کردند را بدهند و از توهین هایی که به ملت ایران داشتند عذرخواهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز