خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با ایلنا:

داروهای ساخت داخل برای بیماران ام اس در استان مرکزی رایگان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۰۱

در بازدید از مرکز درمانی خدماتی بیماران ام اس که با کمک خیرین و همت هیات مدیره انجمن احداثشده توافق‌هایی برای حمایت از انجمن با دادن مجوز ایجاد مرکز فیزیوتراپی در یکی از طبقات صورت گرفت.

طی بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاونین این دانشگاه از مرکز درمانی خدماتی بیماران ام اس در شهر اراک در ظهر امروز(سه شنبه ۲۷ خرداد) طاهر احمدی از حمایت دانشگاه علوم پزشکی در درمان و خودکفایی این انجمن در استان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این بازدید به ایلنا گفت: امروز در بازدید از این مرکز اداری درمانی بیماران ام اس که با کمک خیرین و همت هیات مدیره انجمن احداثشده توافق‌هایی برای حمایت از انجمن با دادن مجوز ایجاد مرکز فیزیوتراپی در یکی از طبقات صورت گرفت.

طاهر احمدی با بیان این که یکی از حیاتی ترین کارهای درمانی بیماران ام اس فیزیو تراپی است و هزینه آن برای بیماران به صورت آزاد سنگین است، افزود: خارج از ضوابط اداری برای این مرکز مجوز تاسیس مرکز فیزیوتراپی همین روزها صادر می‌شود تا بیماران بتوانند از این خدمت درمانی در مرکز خودشان استفاده کنند.

وی در رابطه با تامین داروهای بیماران در استان نیز از تحویل داروهای ساخت داخل به صورت رایگان و چندقلم داروی خارجی با قیمت پایین تر با جلب نظر وزارت بهداشت و درمان خبر داد و افزود: این بیماران در هنگام بستری می توانند از خدمات کاملا رایگان برخوردار شوند.

احمدی بابیان این که ساختمانی که انجمن احداثکرده برای تجهیز امکانات درمانی به کمک های مردمی نیازمند است تصریح کرد: هرکجا نیاز به حمایت دولتی باشد ما از این انجمن حمایت می کنیم.
پروین پیغمبری زاده مدیر عامل انجمن د راستان نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن مطلوب ارزیابی کردن این نشست اظهار امیدواری کرد با راه افتادن مرکز فیزیوتراپی بیماران از مراجعه به بخش خصوصی که هزینه ای یرای بیماران دارد کاسته شود.

وی ضمن تاکید بر تلاش انجمن به خودکفایی گفت: ما نمی خواهیم باری بر دوش دولت باشیم، تنها با حمایت ما در تسریع بخشیدن به کارهای اداری ما را همراهی کنند.
شایان ذکر است که انجمن ام اس استان مرکزی اولین انجمن فعال کشور در انجمن های مردم نهاد بین المللی است که توانسته از حمایت های جهانی نیز برخوردار شود این انجمن پس از ۱۰ سال فعالیت توانسته ساختمانی در ۸ طبقه در ۲۰۰۰متر زمین احداثنماید و از ۱۷۰۰ عضو انجمن حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز