خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی شرکت های افریقای جنوبی برای همکاری در بخش معدن ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۸۱

سرمایه گذاران و فعالان معدنی گزینه های متعددی برای همکاری با این سازمان دارند به طوری که می توانند به صورت سرمایه گذاری مشترک، ‌ خدمات مهندسی، ‌ تامین ماشین آلات اکتشاف، استخراج و فرآوری در بخش معدن ایران فعالیت کنند.

شرکت های آفریقای جنوبی خواهان همکاری با ایران در بخش سرمایه گذاری و اکتشافات معدنی شدند.

به گزارش ایلنا از ایمیدرو، ‌ تعدادی از مدیران شرکت های معدنی این کشور به ریاست مدیر بخش تجارت و صنایع دولت جمهوری افریقای جنوبی و مسوولان سفارت این کشور در تهران در جلسه ای با رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران آمادگی خود را برای انتقال فن آوری، ‌ خدمات مهندسی، ‌ انجام فعالیت های اکتشافی و تامین ماشین آلات این بخش در ایران اعلام کردند.

برپایه این گزارش؛ «یونس حسین» مدیر بخش تجارت و صنایع جمهوری افریقای جنوبی با اعلام اینکه خواهان توسعه روابط در بخش های مختلف معدنی با ایران هستیم تصریح کرد: شرکت های افریقای جنوبی در کلیه بخش های معدنی از جمله ماشین آلات و فن آوری و همچنین برای اکتشاف مواد مختلف معدنی از جمله فلزات اساسی آمادگی کامل دارند.

این گزارش می افزاید: «مهدی کرباسیان» در این دیدار با برشمردن ظرفیت فعالیت های معدنی در ایران گفت: با توجه به اینکه برنامه های جدید اکتشافی در محدوده ۲۰۰هزار کیلومتر از مساحت ایران مدتی است که آغاز شده آماده همکاری و استفاده از تجارب شرکت های افریقای جنوبی هستیم.

وی همچنین تامین مالی طرح های معدنی را یکی از اولویت های این سازمان ذکر کرد و گفت: ‌ به رغم اعمال تحریم های متعدد، ‌ ایران توانسته است طرح های توسعه بخش معدن و صنایع معدنی را به اجرا در آورد اما در حال حاضر با توجه به آماده شدن زمینه همکاری های بین المللی می توان در جهت توسعه بیشتر روابط با شرکت های خارجی حرکت کرد.

به گفته وی، ‌ سرمایه گذاران و فعالان معدنی گزینه های متعددی برای همکاری با این سازمان دارند به طوری که می توانند به صورت سرمایه گذاری مشترک، ‌ خدمات مهندسی، ‌ تامین ماشین آلات اکتشاف، استخراج و فرآوری در بخش معدن ایران فعالیت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز