خبرگزاری کار ایران

ایتالیا تیم قدرتمندی است؛

افشاردوست: اولویت نخست ما در بازی‌های باقی‌مانده کسب امتیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۷۸

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و یکشنبه ۳۰ خرداد و یکم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی به مصاف ایتالیا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی می رود.

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: اشتباه فاحشی است که اگر بازیکن و یا تیمی را از کشور ایتالیا در رشته ورزشی والیبال ضعیف قمداد کنیم.

به گزارش ایلنا، محمود افشاردوست افزود: فهرست بازیکنان ایتالیا را دیدم و می‌دانم برخی از آنها در دو بازی قبلی ایران و ایتالیا در ترکیب لاجوردی پوشان نبودند، اما ایتالیا تیم قدرتمندی است که از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه همین نفرات ایتالیا روز یکشنبه در برابر لهستان صف آرایی کردند و سه بر دو مغلوب شدند، گفت: تیم ملی والیبال ایران نمی تواند به ضعیف بودن تیم ایتالیا فکر کند.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: اولویت نخست ما در بازی‌های باقی مانده کسب امتیاز است و به چیزی دیگری جز پیروزی نباید فکر کنیم.

وی با بیان اینکه من نگرانی رسانه‌ها را مبنی بر بار منفی ساده پنداشتن حریف درک می‌کنم، افزود: بازیکنان تیم ملی والیبال به سطحی از پختگی و حرفه‌ای در این رشته ورزشی رسیدند که این نگرانی‌ها برای آنها بی مورد است.

افشاردوست در باره مراسم‌های تجلیل از پیشکسوتان والیبال ایران در حاشیه دیدارهای لیگ جهانی والیبال گفت: نگاه به پیشکسوت به ویژه در فدراسیون والیبال، نگاه به بزرگان و عزیزان است به همین دلیل مسابقات لیگ جهانی بهانه‌ای برای تجیلیل از این بزرگان است.

وی افزود: این برنامه قرار بود سال گذشته انجام شود اما به دلایلی میسر نشد، اما امسال در بازی ایران و برزیل از دو پیشکسوت والیبال تجلیل شد و در بازی با ایتالیا نیز این کار انجام می‌شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: این کار ضمن احترام به بزرگان این رشته ورزشی، به جوانان یادآوری می‌کند چه افرادی برای والیبال زحمت کشیدند و آنان را بیشتر به جامعه معرفی خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و یکشنبه ۳۰ خرداد و یکم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی به مصاف ایتالیا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز