خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ جهانی والیبال؛

ایتالیا بدون ستاره هایش به تهران می آید / افزایش شانس پیروزی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۷۶

در صورتی که ایتالیا بدون ستاره‌های اصلی خود به تهران بیاید، شانس برد ملی‌پوشان ایران در هر دو مسابقه این تیم در تهران افزایش می یابد.

تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی برای دو بازی برابر ایران به تهران سفر کرده است که چند ستاره نامدار خود را به همراه ندارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم رقابت های لیگ جهانی والیبال دو بازی خانگی را برابر ایتالیا برگزار می‌کند که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای شاگردان کواچ برخوردار است و تا حدی سرنوشت تیم ملی را برای حضور در مرحله نهایی تعیین می‌کند. این دو مسابقه در روزهای جمعه و یکشنبه آینده در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

مائورو بروتو سرمربی لاجوردی پوشان برای این دو مسابقه فیلیپو لانزا، گابریله ماروتی، توماس برتا، میکله بارانوویچ، متئو پیانو، جیلیو سابی، آندره کولاچی، آنتونیو کوارتا، لوئیجی رانداتزو، سیمونه آنزانی و آندره جیوانی را در نظر گرفته است.

تیم ایتالیا صبح امروز سه‌شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شده است. البته این لیست قطعی نیست و ممکن است در آخرین لحظات تغییراتی در تیم حریف ایجاد شود.

ایتالیا در دو مسابقه خود مقابل لهستان با حضور این بازیکنان به دو شکست با نتایج ۳ بر ۲ و ۳ بر یک دست یافت. پس از این بازی برخی رسانه‌های داخلی ایران مدعی شدند که ایتالیا به خاطر حذف ایران با لهستان تبانی کرده است. این در حالی بود که ایتالیا میزبان دور نهایی بوده و در دور رفت نیز ۱۸ امتیاز کامل خود را کسب کرد.

در صورتی که ایوان زایتسف، یوری کوار، امانوئل بیرارلی و تراویسا که ستاره‌های اصلی تیم ملی ایتالیا هستند در بازی با تیم کشورمان در تهران حضور نداشته باشند، شانس برد ملی‌پوشان ایران در هر دو مسابقه زیاد می‌شود. تیم ملی که بعد از شکست برابر برزیل به قعر جدول گروه A سقوط کرده، برای افزایش شانس صعود خود به مرحله نهایی نیاز به برتری برابر ایتالیا در هر دو بازی خانگی دارد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا ساعت ۱۸:۳۰ روزهای جمعه و یکشنبه ۳۰ خرداد و اول تیر در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز