خبرگزاری کار ایران

با تمام توان تمرین می‌کنم؛

سنچولی: تلاش می‌کنم تا برای کشورم مدال‌آوری کنم.

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۶۰

در مسابقات آسیایی جوانان مدال‌طلا گرفتم و امسال هم که اولین سال حضورم در رده بزرگسالان است تلاش می‌کنم تا برای کشورم مدال‌آوری کنم.

کارته کای سنگین وزن کشورمان که امسال اولین سال حضورش در اردوی بزرگسالان را تجربه می کند، امیدوار است تا اولین مدال این رده سنی را در کاراته وان اندونزی بدست آورد.

به گزارش ایلنا، ایمان سنچولی گفت: در مسابقات امیدهای جهان شرکت کردم اما موفق به مدال‌آوری نشدم، اما در مسابقات آسیایی جوانان مدال‌طلا گرفتم و امسال هم که اولین سال حضورم در رده بزرگسالان است تلاش می‌کنم تا برای کشورم مدال‌آوری کنم.

وی افزود: خدا را شکر وضعیت آمادگی و قدرت بدنی خوبی دارم، اما هدف من و تمام هم تیمی‌هایم موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون و رقابت‌های جهانی آلمان است و این مسابقه حکم یک دیدار تدارکاتی را برای ما دارد.

سنچولی در مورد رقبایش در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم تیم ملی گفت: حضور سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری و پیمان سلطانیان در این وزن انگیزه‌هایم را دوچندان می‌کند و برای اینکه بتوانم اعتماد مربیان را جلب کنم با تمام توان تمرین می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه شناختی از حریفانش در کاراته وان اندونزی ندارد، گفت: از توانایی‌های خودم مطلع هستم و می‌دانم با قدرت مقابل حریفان قرار خواهم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز