خبرگزاری کار ایران

پخش روزانه برنامه‌های کشاورزی از سیمای جمهوری اسلامی ایران

کد خبر : ۱۷۷۶۴۰

در شرایط کنونی، انتقال سریع یافته های علمی و تحقیقاتی و ترویجی به کشاورزان و تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است. از این رو تلاش می‌کنیم با توسعه امکانات و تولید بیشتر، برنامه مخصوص کشاورزان در ساعات بیشتری از طریق شبکه بازار پخش شود.

وزیر جهاد کشاورزی از پخش روزانه برنامه‌های کشاورزی از سیمای جمهوری اسلامی ایران، همزمان با ۲۷ خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه از روز ۲۷ خرداد ماه پخش برنامه‌های کشاورزی سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود، گفت: از امروز به مدت ۲ ساعت در روز از طریق شبکه بازار پخش این برنامه‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: پخش این برنامه‌ها در اوایل روز و ساعات پایانی شب که کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی اوقات فراغت بیشتری دارند، صورت می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی، جبران فاصله زیاد بین کشاورزان پیشرو و دیگر کشاورزان از طریق انتقال یافته‌ها و گسترش آموزش و ترویج را از جمله ضرورت‌های آغاز پخش برنامه های کشاورزی در رسانه جمعی اعلام کرد و افزود: در این برنامه‌ها، موضوعات مختلف کشاورزی از مرحله پیش از تولید تا فرآوری و بازاررسانی محصولات پوشش داده می‌شود.

حجتی یادآور شد: در شرایط کنونی، انتقال سریع یافته های علمی و تحقیقاتی و ترویجی به کشاورزان و تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است. از این رو تلاش می‌کنیم با توسعه امکانات و تولید بیشتر، برنامه مخصوص کشاورزان در ساعات بیشتری از طریق شبکه بازار پخش شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با فراهم شدن منابع و امکانات لازم شبکه مستقل کشاورز در آینده راه اندازی شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مخاطبان این برنامه، کشاورزان و تولیدکنندگان زیربخش‌های مختلف حوزه کشاورزی و فعالان حرف مختلف پس از تولید، حمل ونقل، انبارداری، بسته‌بندی، صادرات، بازرگانی و تجارت و دیگر آحاد جامعه در راستای توجه دادن به اهمیت کشاورزی و مصرف محصولات سالم و همین طور مسولان در سطوح مختلف برای اتخاذ تصمیم، برنامه ریزی و ایجاد تحرک و امکان مشارکت بیشتر هستند.

حجتی خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای پوشش وسیع مسایل و انعکاس مستمر نیازهای بخش کشاورزی و در پی همکاری و هماهنگی مشترک مسولان سازمان صدا و سیما و وزارت جهاد کشاورزی محقق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز