خبرگزاری کار ایران

نکو در تذکر شفاهی:

اعلام اسامی مفسدان اقتصادی با نام اختصاری حرمت نهادن به اعمال پلید آنان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۶۴

از رئیس جمهور می‌خواهم نسبت به وضعیت اسف‌انگیز طلاق در کشور که خانواده‌های زیادی را از هم می‌پاشد توجه کرده و دستورات لازم و اقدامات بایسته را مبذول نماید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم اعلام اسامی مفسدان اقتصادی با حروف اختصاری را توهین به خود تلقی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم نکو در نشست علنی امروز مجلس شورایاسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از دستگاه قضا و سایر دستگاه‌های دیگر می‌خواهم در معرفی نام خون‌آشامان اقتصادی از حروف اختصاری استفاده نکنند، چون این یعنی حرمت نهادن به اعمال پلید آنان.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم این شیوه معرفی مفسدان اقتصادی را توهین به خود تلقی می‌کنند.

وی در ادامه خطاب به وزیر کشور گفت: وزارت کشور نسبت به تبدیل روستاهای پرجمعیت همدانک، منجیل‌آباد و انجم‌آباد به شهر و تبدیل شهرهای پرجمعیت صالحیه و نصیریه به بخش و تبدیل شهر جدید پرند به شهرستان و الحاق فرودگاه امام به رباط کریم که جزو اراضی این شهر است، اقدام کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم نسبت به وضعیت اسف‌انگیز طلاق در کشور که خانواده‌های زیادی را از هم می‌پاشد توجه کرده و دستورات لازم و اقدامات بایسته را مبذول نماید.

نکو گفت: براساس آمار رسمی فقط در ۲ ماه اول سال جاری ۲۱ هزار طلاق ثبت شده است، که با این روند پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این رقم به ۱۲۰ هزار طلاق بالغ گردد، ‌ یعنی ۲۴۰ هزار نفر با یأس و ناامیدی در انتظار حوادثو اتفاقات آینده هستند.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس افزود: آیا وقت آن نرسیده که نسبت به جداسازی حوزه جوانان از وزارتخانه ناتوان ورزش و جوانان اقدام شود و وزارتخانه جدید به نام ازدواج و خانواده متولد شود؟

وی افزود: از هیات رئیسه مجلس می‌خواهم با شهامت جلوی بی‌حرمتی‌های قابل تأمل به دولت از تریبون مقدس مجلس را بگیرد و اجازه ندهد جایگاه و شأن مجلس زیر سوال رود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزو د: بی‌انصافان بدانند ه شهدا به ویژه شهدای مجلس نظاره‌گر رفتار آنها هستند و مردم در رابطه با آنها تجدیدنظر می‌کنند.

این نماینده مجلس در ادامه از دولت خواست تا نسبت به استقرار کامل ادارات در شهرستان جدیدالتاسیس بهارستان اقدام و نسبت به جابجایی مدیران ناهمسو و کج‌سلیقه اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز