خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبرداد:

هلال احمر اصفهان و جمعیت صلیب سرخ فلورانس عقد خواهر خواندگی بستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۵۵

بین جمعیت هلال احمر اصفهان و جمعیت صلیب سرخ فلورانس توافقنامه خواهر خواندگی منعقد شد‏.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اعلام انعقاد توافقنامه خواهر خواندگی بین جمعیت هلال احمر اصفهان و صلیب سرخ فلورانس ایتالیا گفت: این توافق نامه با توجه به امضاء یاداشت تفاهم دو جانبه همکاری بین هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و صلیب سرخ ایتالیا و با حضور روسای دو جمعیت ملی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محسن مومنی اظهار داشت: هدف از امضای این تفاهم نامه تبادل اطلاعات، تجربیات و دانش امدادی همچنین مشارکت وارتقاء سطح همکاری‌های طرفین مبتنی بر اصول بنیادی و ارزش های بشردوستانه مشترک نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.

وی افزود: در ماده یک این تفاهم نامه بر گسترش و ارتقاء روابط بین دو جمعیت ملی و ساماندهی نشست های دو جانبه بین هلال احمر شهر های خواهرخوانده اصفهان و فلورانس تاکید شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: افزایش بازدیدهای دو جانبه و تبادل اطلاعات و تشویق به همکاری در تمامی سطوح نیز از جمله بنده های این ماده است.
مومنی اذعان داشت: در ماده دوم این تفاهمنامه نیز تبادل تجربیات و دانش در زمینه های امداد ونجات، درمان و توانبخشی، جوانان و داوطلبان، آموزش و بهداشت عمومی، همکاری های فرهنگی و تجربیات امدادی است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و صلیب سرخ ایتالیا در ۱۳ نومبر ۲۰۱۳ در شهر سیدنی استرالیا یاداشت تفاهم دو جانبه همکاری امضاء کردند. که در راستای آن تفاهم نامه، بین جمعیت هلال احمر اصفهان و صلیب سرخ فلورانس در ۵ ژوئن ۲۰۱۴ توافق نامه خواهر خواندگی امضاء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز