خبرگزاری کار ایران

دربندی‌زاده، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد؛

اتمام احداثسرویس بهداشتی در شهرک مینودر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۴۵

عملیات احداثسرویس بهداشتی در بازارچه مروارید شهرک مینودر در منطقه سه شهرداری قزوین به اتمام رسید.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: عملیات عمرانی احداثسرویس بهداشتی با اعتبار ۴۵میلیون تومان در این منطقه واقع در میدان حافظ داخل بازارچه مروارید شهرک مینودر با توجه به نیاز شهروندان به اتمام رسید.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ عبدالعلی دربندی‌زاده افزود: احداثسرویس بهداشتی در اطراف میدان حافظ به دلیل تردد زیاد شهروندان در این محل در دستور کار این مجموعه قرار گرفته بود.
دربندی‌زاده بیان کرد: این سرویس بهداشتی از ۶ چشمه ۲ چشمه برای خانم ها و ۴ چشمه برای آقایان برخوردار است.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اظهار اینکه احداثسرویس بهداشتی در این مکان‌ یکی از خواسته‌های شهروندان ساکنین منطقه سه شهرداری قزوین بود، گفت: کمبود سرویس های بهداشتی در اماکن عمومی و معابر باعثشده نیاز به سرویس‌های بهداشتی عمومی مناسب و مجهز در سطح شهر بیش از گذشته احساس شود.
این مقام مسوول با بیان اینکه دسترسی آسان و سریع شهروندان به امکانات و خدمات شهری یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری در هر شهری است، افزود: احداثسرویس بهداشتی در سایر اماکن عمومی در منطقه سه شهرداری قزوین در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به اختصاص بودجه اجرایی خواهد شد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز