خبرگزاری کار ایران

منتظری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد؛

بازبینی تمام چاه‌های جاذب در راسته پی فروشان بازار قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۳۷

در پی نشست زمین در راسته پی فروشان در بازار بزرگ قزوین تمامی چاه های جاذب موجود در این محدوده بازبینی شدند.

مجتبی منتظری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: در پی نشست زمین در راسته پی فروشان در بازار بزرگ قزوین تمامی چاه های جاذب موجود در این محدوده بازبینی گردید که فاقد هر گونه مشکل خاصی از نظر طوقه و یا حفر مجدد بودند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ منتظری ضمن اشاره به اینکه تمامی چاه ها در راسته پی فروشان سالم بودند، خاطر نشان کرد: با توجه به خروج آب از منهول های سازمان آب و فاضلاب استان و احتمال ریزش زمین در این بخش از بازار، بعد از مسدود شدن مسیر های منتهی به راسته پی فروشان بلا فاصله دهانه تمامی چاه های جاذب در این بخش برداشته شد و عملیات بازبینی صورت گرفت که مشکل خاصی مشاهده نشد و تمامی چاه ها سالم بودند.

منتظری در ادمه افزود: هدایت غیر مجاز و غیر اصولی روان آب های برخی از واحد های تجاری محدوده به شبکه فاضلاب و شکستگی و تخریب تاسیسات فاضلاب در پاره ای از نقاط در ریزش زمین بی تاثیر نبوده که موضوع جهت اصلاح طرح جامع هدایت آب‌های فاضلاب به سازمان آبفای استان گزارش شد.

وی در پایان ضمن تشکر از کسبه راسته پی فروشان جهت همکاری همه جانبه اعلام کرد: عملیات بازبینی و رفع خطر چاه ها به پایان رسیده و بعد از اتمام عملیات لوله گذاری سازمان آب و فاضلاب استان و رفع مشکلات عدیده موجود در این حوزه مسیر بازگشایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز