خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گلستان:

بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۷۹

شایسته است مشترکین بویژه واحد های صنعتی عمده و جایگاههای CNG با پرداخت به موقع گاز بهای خود و تسویه هرچه سریعتر بدیهی های معوق با این شرکت همکاری کنند تا انشاء بتوانیم از محل دریافت مطالبات مورد نظر، زمینه های توسعه بیش از پیش گاز رسانی در این استان سر سبز را فراهم نمائیم.

مدیرعامل گاز گلستان گفت: بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان از نعمت گازطبیعی بهره مند هستند.

به گزارش ایلنا از گرگان، صفر علی جمال لیوانی، روند پیشرفت اجرای پروژه های گازرسانی وهمچنین خدمات رسانی به مشرکین استان را در دولت تدبیر و امید بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی به تشریح عملکرد و فعالیتهای یکساله این شرکت در دولت یازدهم پرداخت و گفت: این شرکت از ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید تاکنون کارنامه خوبی داشته که می توان به حفظ و نگهداری حدود ۷ هزار و ۲۵۴ کیلومتر شبکه، ۲۴۷ هزار و ۶۶۲ عدد انشعاب و خدمات رسانی به ۴۴۹ هزار و ۶۷۶ مشترک گاز در سطح استان اشاره کرد.

مدیرعامل گاز گلستان تصریح کرد: در دولت یازدهم تاکنون بیش از ۸۲ پروژه گازرسانی در بخش‌های مختلف در سطح استان فعال می باشد که انشاء ا.. برابر برنامه زمانی تدوین شده به بهره برداری خواهد رسید.

صفر علی جمال لیوانی افزود: ایجاد شبکه به متراژ بیش از ۱۵۰ کیلومتر، نصب بیش از۶ هزار و ۸۴۴ انشعاب، جذب ۲۳ هزار و ۵۸۵ مشترک وهمچنین گازرسانی به ۱۹ روستا در سطح استان از اهم فعالیتهای این شرکت در دولت تدبیر و امید است.

ایشان در ادامه تداوم گازرسانی به ۶۴ روستا در سطح استان را نیز از مهمترین برنامه های این شرکت خواند تا انشاء ا… با اتمام و بهره برداری از این پروژه های روستایی اهداف مورد نظر ما محقق شود.

وی تصریح کرد: درحال حاضر نیز افزون بر ۹۵ درصد جمعیت شهرها و روستاهای استان گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیر عامل گاز گلستان درخاتمه با تقدیر از مشترکین، یکی از دغدغه های اصلی شرکت را وصول مطالبات معوق خواند و افزود: شایسته است مشترکین بویژه واحد های صنعتی عمده و جایگاههای CNG با پرداخت به موقع گاز بهای خود و تسویه هرچه سریعتر بدیهی های معوق با این شرکت همکاری کنند تا انشاء بتوانیم از محل دریافت مطالبات مورد نظر، زمینه های توسعه بیش از پیش گاز رسانی در این استان سر سبز را فراهم نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز