خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ایران به خوبی جنگیدند؛

نبی: به زمین رفتیم تا نتیجه بگیریم / دنبال ۳ امتیاز بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۲۸

امشب به سائوپائولو پرواز می‌کنیم و باید تا شنبه منتظر باشیم تا ببینیم مقابل آرژانتین چه عملکردی خواهیم داشت.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری دیدار دو تیم ملی ایران و نیجریه گفت: مهم‌ترین نکته بازی این بود که متوجه شدیم بازیکنان ما می‌توانند آنچه را که مربی از ما می‌خواهد انجام دهند.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در نخستین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: با توجه به شیوه‌ای که کی‌روش در تیم ملی پیدا کرده بود، به زمین رفتیم تا نتیجه بگیریم. ما به دنبال کسب هر ۳ امتیاز بازی بودیم اما در نهایت فقط یک امتیاز نصیب‌ ما شد. امیدوارم در بازی بعد به هدفمان برسیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره روحیه ملی‌پوشان پس از این تساوی نیز گفت: باید بعد از بازی به رختکن تیم می‌رفتید تا ببینید بازیکنان چه حالی دارند. آنها از نظر روحی فوق‌العاده بهتر شده‌اند. اما کار سخت است و باید تا شنبه صبر کنیم.

نبی افزود: بازیکنان ما به خوبی در این بازی جنگیدند و به نظرم این بازی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تیم ملی از نظر بازی درگیرانه و فیزیکی انجام داد. مهم‌ترین نکته بازی این بود که متوجه شدیم بازیکنان ما می‌توانند آنچه را که مربی از ما می‌خواهد انجام دهند.

وی درباره بازی آینده تیم ملی برابر آرژانتین گفت: امشب به سائوپائولو پرواز می‌کنیم و باید تا شنبه منتظر باشیم تا ببینیم مقابل آرژانتین چه عملکردی خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز